مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال ۲۰ هزار نفر بیمه شده جدید در استان جذب شده‌اند، گفت: با توجه به این آمار، رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم.

سیروس محمودیان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: در بین شهرستان‌های استان هم، بوکان با جذب یک‌هزار و ۵۰۰ بیمه شده جدید و با توجه به حوزه جغرافیایی و جامعه هدف، رتبه نخست را از آن خود کرده است.

وی اضافه کرد: با تدابیر دولت سیزدهم قرار است تا تیر سال آینده یک میلیون نفر در کشور که فاقد بیمه هستند، به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در آیند که از این تعداد، ۴۳ هزار نفر سهم آذربایجان غربی است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: علاوه بر بوکان، شهرستان‌های مهاباد ۲ هزار و ۲۰۰ نفر جدید، خوی ۲ هزار و ۷۰۰ نفر بیمه شده جدید و ارومیه چهار هزار و ۲۰۰ نفر بیمه شده جدید در سال جاری داشته‌اند.

وی ادامه داد: در بین شهرستان‌های استان اشنویه نیز با ۴۰۰ بیمه شده جدید در رتبه آخر و شهرستان‌های سردشت، ماکو و تکاب نیز در رده‌های پایین استان از نظر تعداد بیمه شده جدید قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.