مدیر موسسه کلامی احیاء همدان گفت: کارشناسان این موسسه اقدام به راه‌اندازی گروه پرسمان اعتقادی «فرزانگان» در فضای مجازی کرده‌اند تا در سریع‌ترین زمان مردم پاسخ شبهات و سوالات خود را دریافت کنند.

حجت الاسلام جعفر علینقی با تأکید بر لزوم پاسخگویی به شبهات موجود در جامعه، افزود: امروز پاسخگویی به شبهات خصوصا در بین نسل جوان از ضرورت‌هاست و باید بستری آسان برای مطرح شدن این شبهات ایجاد شود.

او با بیان اینکه از اهداف اصلی موسسه کلامی احیاء پاسخگویی به شبهات با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید و کارشناسان این حوزه است، گفت: در کنار جلسات و کارگاه‌هایی که از سوی این موسسه برگزار می‌شود، اقدام به راه‌اندازی گروه پرسمان اعتقادی «فرزانگان» در فضای مجازی کرده‌ایم تا پاسخ شبهات مردم را بدهیم.

مدیر موسسه کلامی احیاء همدان تصریح کرد: این گروه محلی برای ارسال پرسش‌ها و شبهات اعتقادی و دریافت پاسخ از کارشناسان موسسه کلامی احیاء است که در رشته عقاید و دانش‌های مختلف تحصیلات تخصصی دارند.

حجت الاسلام علینقی گفت: علاقمندان می‌توانند برای عضویت در گروه «فرزانگان» در پیامرسان ایرانی ایتا به آدرس زیر مراجعه کنند: https://eitaa.com/joinchat/۱۱۲۰۲۷۲۵۲۳ Cfbc ۷۲۵۶۰۷۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.