استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توریسم درمانی با توجه به همسایگی استان با کشور‌های عربی و ظرفیت بیمارستان‌های علوم پزشکی آن، نقش مهمی در توسعه این نقطه از ایران اسلامی دارد.

 حسین مدرس خیابانی در حاشیه افتتاح طرح توسعه بیمارستان بهاران وحضرت علی اصغر (ع) زاهدان گفت: طرح توسعه بیمارستان بهاران با افزایش ۲۰ تخت و پخش پی‌ای سی یو (PICU) بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) زاهدان افتتاح شد که به علت نیاز گسترده تخت‌های بستری آن نیز بلافاصله پر شد.

وی بیان کرد: خدمات‌رسانی در حوزه آموزشی و درمانی نیز به اندازه طرح‌های شهری اهمیت دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین در حاشیه بهره‌برداری از میدان کشاورز زاهدان با بیان اینکه تا پایان سال شاهد افتتاح طرح‌های مختلف شهری در زاهدان هستیم افزود: در همین راستا طرح توسعه فضای سبز میدان کشاورز به مساحت ۲۷ هزار مترمربع که در آن ۲ برابر مساحت قبل کف‌سازی شده و می‌تواند به‌مثابه یک پارک بزرگ برای منطقه حاشیه شهر و منطقه «قاسم‌آباد» باشد، رونمایی شد.

وی اظهارداشت: از چند پارک دیگر زاهدان نیز بازدید شد که به‌مرور و هر هفته در مناطق مختلف شهر زاهدان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدرس خیابانی تصریح کرد: امروز تلاش شهرداری زاهدان این است که این کلانشهر به یک شهر امن، زیبا و راحت تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: زاهدان به عنوان دوازدهمین کلان‌شهر کشور باید حتما زیرساخت فضای شهری و محیط پیرامونی‌اش در خور یک کلان‌شهر و در خور شأن و زندگی رفاه مردم سیستان‌وبلوچستان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار