استاندار اردبیل گفت: در راستای اجرای برنامه اشتغال در استان ۱۵ واحد تولیدی با قابلیت اشتغالزایی بالا از کمک‌های تسهیلاتی بهره‌مند می‌شوند.

عاملی استاندار اردبیل با بیان این‌که رونق تولید به اشتغال واقعی منجر می‌شود، از اجرای برنامه اشتغال در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۵ واحد تولیدی با قابلیت اشتغالزایی بالا احصا شده و طی هماهنگی و پیگیری با مرکز کشور، از حمایت‌های تسهیلات بانکی بهره‌مند می‌شوند.

استاندار اردبیل در نشست کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: با بررسی‌هایی انجام‌شده در استان اردبیل، میزان اشتغالزایی در بخش‌های مختلف کشاورزی، دانش‌بنیان‌ها، صنعت و گردشگری احصا و بر این اساس برنامه اشتغال استان تدوین شد.

عاملی افزود: تکمیل برخی پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه کشاورزی از جمله شبکه پایاب خداآفرین، به افزایش یک میلیون تنی میزان تولید محصولات کشاورزی و در نتیجه اشتغال‌زایی بیش‌تر منجر می‌شود.

وی ادامه داد: احداث گلخانه، اجرای برنامه‌هایی برای ارتقای بهره‌وری کشت‌وصنعت و احداث باغات مدرن در استان اردبیل، از جمله اقداماتی است که در راستای ایجاد اشتغال بالا در برنامه اشتغال استان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.