رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاتم از برگزاری چهار دوره آموزشی کمک‌های اولیه ویژه اعضای سازمان جوانان هلال احمرخبر داد.

زارعی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی شامل کمک رسانی به جراحت‌ها و حمایت اولیه بیمار است به طور کلی ممکن است در هر لحظه، کسی در اطراف تان دچار آسیب یا بیماری شود در این صورت شما با داشتن مهارت و دانش لازم در زمینه کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، می‌توانید جلوی بدتر شدن یک اتفاق ناچیز را بگیرید و یا حتی ممکن است با انجام عملیات فوریت پزشکی، جان یک انسان را نجات دهید.

زارعی افزود: با توجه به شیوع گسترده کرونا طی سال‌های گذشته آموزش‌های حضوری جمعیت هلال احمر نیز با اختلال روبرو شده بود و بعد ازپایان شیوع این ویروس منحوس، چهار دوره آموزش کمک‌های اولیه به صورت حضوری در این شعبه برگزار شد.

او ادامه داد: در این دوره‌ها سرفصل‌های اصول و اهداف امداد و کمک‌های اولیه، زخم و خون ریزی، خفگی، احیای قلبی ریوی است.

زارعی بیان کرد: دوره‌های آموزشی ویژه خواهران و اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است و فراگیران با شرکت در این دوره‌ها به مدت ۲۲ ساعت آموزش می‌بینند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: پس از برگزاری آزمون به فراگیران که موفق به کسب نمره قبولی شدند گواهینامه معتبر از طرف جمعیت هلال احمر اهداء خواهد شد و کلیه علاقه‌مندان به کسب آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه می‌توانند به شعبه جمعیت هلال احمر مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار