حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: نخبگان حوزوی و دانشگاهی با تقویت وحدت و ایده‌پردازی در ترویج فرزندآوری و افزایش جمعیت جوان بیش از پیش همراهی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: سمنان اکنون یکی از استان‌های بحرانی کشور از لحاظ جوانی جمعیت است و انتظار می‌رود نخبگان دانشگاهی و حوزوی برای ترویج فرزندآوری و راهبردهای اجرایی شدن جوانی جمعیت ایده ارایه دهند.

وی بیان کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی به منظور تبیین راهبردهای اجرایی شدن جوانی جمیت در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها مورد توجه باشد.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: کاهش جمعیت جوان و طلاق ۲ معضل استان سمنان است و بخش‌های مختلف باید برای رفع این مشکلات همراهی کنند.

وی با اشاره به فعالیت اغتشاش‌گران و تلاش دشمنان برای تجزیه ایران ادام هداد: دشمنان می‌خواستند با تفرقه‌افکنی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند اما مردم فهیم با وجود مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند و آب به آسیاب دشمن نریختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: ۴۳ کشور رای دادند ایران عضو کمیسیون مقام زن باشد، اما دشمنان در نهایت قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل را با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رساندند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی مانند انگلیس ادعای حقوق زنان دارد، اما خودشان نقض‌کننده حمایت از زنان هستند و لغو عضویت ایران از کمیسیون سازمان ملل دشمنی آشکار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.