حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد گفت: دشمنی دشمنان در زمینه‌های مختلف به ویژه در اغتشاشات به خاطر برنتابیدن اقتدار سیاسی، نظامی و اقتصادی نظام اسلامی ایران است.

 امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان، با طرح این سوال که چرا در دوره‌های مختلف آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپایی‌ها در صدد این هستند که بر علیه نظام اسلامی توطئه کنند، افزود: علت اصلی این مساله اقتدار جمهوری اسلامی است، ایران اسلامی هر روز در بُعد اقتصادی با آمدن دولت آیت الله رئیسی قوی‌تر می‌شود و در سطح کلان اقتصاد کشور رو به رشد است.

وی با اشاره به اعلام آمار سازمان‌های جهانی از اقتصاد ایران، ابراز داشت: اقتصاد منفی چهار درصد کشور اکنون به مثبت پنج درصد رسید و پیش‌بینی این است تا سال‌های بعد به هفت درصد برسد که این مساله برای دشمنان وحشت‌آور است.

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: دشمن می‌بیند با وجود این همه تحریم‌های فلج‌کننده ایران در حال توسعه است، ایران توانسته اقتصادش را توسعه دهد و با کشور‌های همسایه همراهی کامل دارد و از شرایط تحریم بیرون رفته است.

وی به توانمندی‌های نظامی ایران اسلامی که برای دشمن قابل تحمل نیست نیز اشاره و اضافه کرد: از نظر نظامی اکنون مشکل آمریکا این نیست که ما نتوانیم اسلحه بخریم، بلکه مساله‌اش این است که ما اسلحه نفروشیم، زمانی ایران برای تهیه فشنگ سلاح به کشور‌های دیگر نیاز داشت، ولی امروز ایران پهپاد صادر می‌کند و موشک‌های پیشرفته دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار