حجت الاسلام رئیسی گفت: امروز همه نیرو‌های انقلاب بسیج شده اند تا مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم روستای مرزی لانو بخش درح در شهرستان سربیشه گفت: نگاه همه نیرو‌های انقلاب، نگاه رفع مشکل و نگاه محرومیت است و  امروز همه نیرو‌های انقلاب بسیج شده اند تا مشکلات را حل کنند.

او افزود: با حضور در مناطق روستایی و محروم می‌توان دید که گروه‌های جهادی سپاه مشغول اند تا روستا‌ها از محرومیت خارج شود.

حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: حضور مردم در روستا برای ما اهمیت دارد، زیرا ترک روستا آسان است، اما مهاجرت به شهر‌ها و افزایش حاشیه نشینی بر مشکلات ما می‌افزاید، اما اگر روستاییان در همان روستای خود ساکن باشند می‌توانند به عنوان یک مجموعه تولیدی عمل کرده و برای پیشرفت کشور موثر باشند.

رئیس جمهور عنوان کرد: در روستا‌های ما زن و مرد به تولید مشغول اند و از این تولید نه تنها خودشان بلکه شهر‌ها هم بهره مند می‌شوند.

او ادامه داد: قرار است با تلاش مضاعف روستاییان و با کمک همه دستگاه‌های دولتی و گروه های جهادی چهره مناطق مرزی را در مدت کوتاه عوض شود.

بازدید از طرح آبرسانی روستای مرزی لانو، طرح آبرسانی دشت خوشاب، بازدید از گروه‌های جهادی مستقر در روستای لانو از برنامه‌های رئیس جمهور در صبح امروز بود.

طرح آبرسانی ۲۷ کیلومتر خط انتقال آب پایدار و با کیفیت با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان با مشارکت قرارگاه شهید ناصر‌ی و آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای ۷ روستای لانو، درخت توت، نوده، شورکه، مرکه، تجشک و عباس آباد در دست اجراست که تا پایان سال به اتمام می رسد.

برچسب ها: رئیس جمهور ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.