نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: افزایش التهابات عامل عقب افتادگی بیشتر استان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در وقایع اخیر استان، خسارت‌ها دارای ابعاد مختلف است از جمله خسارت‌های مادی و جانی اما در کنار این‌ها خسارت‌های بیشتری هم وجود دارد که بخشی از آن ایجاد فضای دو قطبی، درگیری و کدورت هست که آسیب آن به مراتب بیشتر و ترمیم آن نیز سخت‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از آسیب‌ها در شرایط کنونی سیستان و بلوچستان مخابره فضای ناامنی است که باعث می‌شود بسیاری از سرمایه‌گذاران رغبتی برای حضور در استان نداشته باشند و دود این‌کار در چشم مردم خواهد رفت.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: سیستان و بلوچستان در بسیاری از شاخص‌های توسعه ذیل جدول قرار دارد و باید توجه داشته باشیم که افزایش این التهابات عامل عقب افتادگی بیشتر ما خواهد شد زیرا استان‌های دیگر همواره در حال رشد هستند و در صورت توقف ما این فاصله بیشتر خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مردم، مسوولان، نیروهای نظامی و انتظامی و همه کسانی که می‌توانند باید تلاش کنند تا فضای استان امنیتی نباشد از این جهت که تلاش‌ها در طول سال‌های مختلف همین بوده تا فضای امنیتی بر استان حاکم نباشد و سرمایه گذاران حاضر به ورود و سرمایه‌گذاری در استان باشند.
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی گفت: در چنین شرایطی مسوولیت سخت‌تر است و نباید دست روی دست گذاشت بلکه باید با پشتکار بیشتر به دنبال جذب سرمایه‌گذاران باشیم.
وی افزود: باید از هر فرصتی برای بیان خدمات ارائه شده به مردم استفاده کنید آن هم گزارش‌های صادقانه و خدمت واقعی که صورت گرفته زیرا خبرهای خوب در دل مردم امید ایجاد خواهد کرد و جنبه شخصی نداشته و خدمات نظام است و تنها نباید به ایام خاص منحصر باشد و در طول سال به طور مستمر بیان شود.

امام جمعه زاهدان گفت: افراد تحت پوشش تامین اجتماعی عموما از اقشار محروم جامعه هستند که توسعه خدمات به آن‌ها در استانی محروم هچون سیستان و بلوچستان با شاخص‌های پایین بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: گسترش تعداد افراد تحت پوشش بیمه و توسعه سطح خدمات ارائه شده به آن‌ها کاری مهم و ارزشمند است.
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی بیان کرد: گسترش زیرساخت‌های بهداشتی و احداث بیمارستان‌های جدید در سایر شهرستان‌های استان کمک بیشتری به مردم استان خواهد کرد از این جهت که مردم سیستان‌وبلوچستان مردمانی نجیب و شایسته ارائه خدمت هستند و تامین اجتماعی هم باید خدمات خود را توسعه دهد.

مجید یوسفی مقدم مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این مجموعه پرداخت و گفت: سازمان تامین اجتماعی بیش‌از ۸۰۰ هزار نفر را در استان تحت پوشش خود قرار داده که با در نظر گرفتن پروژه‌های جدید به دنبال کیفیت بخشی خدمات و گسترش زیرساخت‌های بهداشتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار