آمریکا و متحدانش در حالی ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد خارج کردند که طبق اسناد موجود خودشان از ناقضان حقوق زنان در جهان هستند.

خرید و فروش زنان برای اهداف جنسی در آمریکا به ویژه در نیویورک و ایالت‌های همجوار به قدری افزایش یافته که اهالی رسانه در این کشور در ماه‌های اخیر در مورد تبدیل شدن این معضل به پدیده‌ای رایج در جامعه آمریکایی و تبعات آن هشدار داده اند. تصاویر زنانی که برای مقاصد شیطانی و هوس بازی عده‌ای در قفس‌های مخصوص مورد خرید و فروش قرار می‌گیرند به راحتی با جستجویی ساده قابل مشاهده است.

در آمریکا دختران توسط باند‌هایی ویژه خرید و فروش می‌شوند. در واقع قاچاق انسان در آمریکا در ظاهر به شکل خودفروشی دختران دیده می‌شود که این فعالیت‌ها توسط گروه‌های خشنی سازمان دهی می‌شوند که هرگز پلیس یا هر مقام قضایی با آن‌ها برخورد نمی‌کند.

طبق اسناد و مدارک موجود قاچاق انسان پس از قاچاق اسلحه و مواد مخدر سومین تجارت غیرقانونی در جهان است که بخش عمده آن در آمریکا صورت می‌پذیرد. بنابر اعلام رسمی سازمان‌های حقوق بشر سالانه بیش از ۳۲ میلیارد دلار توسط باند‌های جنایتکار قاچاق انسان پول شویی می‌شود و عده‌ای در آمریکا تنها از همین طریق درآمد‌های میلیاردی دارند.

این در حالیست که طبق اعلام رسمی سازمان بین المللی مطالعات زندان‌ها و گزارش نشریه معتبر فوربس، حدود یک سوم از زنان زندانی در جهان در زندان‌های آمریکا بازداشت هستند. در گزارش این سازمان بین المللی آمده است که بیش از ۲۰۱ هزار زن زندانی در آمریکا وجود دارد که حدود ۱۰ درصد از جمعیت زندانیان در این کشور را تشکیل می‌دهد.

همچنین براساس تحقیقات انجام شده در موسسه تامسون رویترز، آمریکا در بین ۱۰ کشور اول ناامن جهان برای زنان قرار دارد؛ این رتبه بیش از یک دهه است که بدون تغییر باقی مانده؛ رواج انواع ناهنجاری‌ها و ظلم و بهره کشی جنسی از زنان در قالب ازدواج آزاد، همجنسگرایی، گسترش ازدواج سفید، دستمزد‌های نابرابر در شرایط کاری برابر فارغ از درنظرگرفتن توان جسمی و روحی زن، محیط‌های ناامن شغلی و تحصیلی، آمار بالای سوءاستفاده و تجاوز به زنان و آزار‌های جنسی در محل کار و تحصیل، تبعیض‌های نژادی، آمار بالای زندانیان زن و حتی زنان زندانی باردار و دارای نوزاد، درصد بالای سقط جنین، فقر، رواج روسپیگری و قاچاق زنان، تجاوز به زنان در زندان‌ها تنها بخشی از مواردی است که می‌تواند بنابر استدلال اتاق فکر‌ها و موسسات تحقیقاتی و پژوهی آمریکا دلیلی باشد بر اینکه آمریکا نمی‌تواند در جایگاه کشوری مدافع حقوق زنان اقدامی انجام دهد و یا تصمیمی بگیرد.

فروش زنان آمریکایی

حالا کشوری با این تفاسیر و با این رده جهانی از رعایت حقوق زنان روز گذشته در روندی بی سابقه و خارج از ساختار قانونی سازمان ملل تلاش کرد با حمایت دو یار غار خود یعنی انگلیس و فرانسه ایران را به بهانه نقض حقوق زنان در کشور از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد خارج کند؛ اقدامی که با حمایت همپیمانان واشنگتن در نهایت به وقوع پیوست و پیش نویس قطعنامه لغو عضویت ایران از کمیسیون زن این سازمان با ۲۹ رای موافق، ۸ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع به تصویب رسید.

اقدامی که به گفته نماینده‌های اروپایی به دلیل ناتوانی آن‌ها برای مقابله با آمریکا به رقم روند عادی این سازمان بین المللی رقم خورد. آمریکا در این نشست با وجود ادعا‌ها و شعار‌های دیپلماسی و نیز تلاش برای شنیدن صدای مخالفان در این جلسه حتی برای هیئت ایرانی برای حضور در این نشست روادید صادر نکرد.

در این نشست آمریکا و متحدان غربی اش یعنی اعضای اتحادیه اروپا و کانادا و کشور‌های آرژانتین و شیلی، کلمبیا، گواتمالا، پرو و پاناما به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل رای مثبت دادند و کشورهایی چون مکزیک، تایلند و تونس رای ممتنع دادند.

کشور‌های بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه نیز به قطعنامه پیشنهادی برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل رأی مخالف دادند.

کمیسیون مقام زن، نهادی زیرمجموعه اکوسوک است که از سال ۱۹۴۶ تلاش می‌کند در حوزه چالش‌ها و مشکلات زنان، راهگشا باشد و جمهوری اسلامی ایران از طریق انتخاباتی شفاف و دموکراتیک و با حمایت گروه آسیا و اقیانوسیه و با رای اکثریت اعضای اکوسوک به عضویت آن درآمده است.

شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (Economic and Social Council) موسوم به اکوسوک (ECOSOC) یکی از شش رکن اصلی سازمان ملل بوده و مسئولیت رسیدگی به امور اجتماعی، اقتصادی و امور مرتبط با کارگزاری‌های تخصصی سازمان ملل را برعهده دارد. اکوسوک در حال حاضر دارای ۵۴ عضو است و آخرین بار جمهوری اسلامی ایران از ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی به مدت سه سال به عضویت آن انتخاب شده بود که دوره اش سال گذشته به پایان رسید.

سازمان مللی که این روز‌ها به جای رسیدگی به امور زنان و کودکان در کشورهایی، چون یمن، افغانستان، سوریه و برخی از کشور‌های فقیر آفریقایی دنباله روی اهداف سیاسی و مضحک آمریکا شده است، به جای فریاد زدن برای دفاع از حقوق تمام انسان‌هایی که به دلیل طمع‌های سیاسی عده‌ای هر روز کشته می‌شوند، به جای دفاع از زنان و دختران فلسطینی که در سرزمین آبا و اجدادیشان هر روز را با ترس تهاجم و وحشی گری صهیونیست‌ها می‌گذرانند، حالا دنبال یک مشت ادعا‌های واهی و بی اساس دولتی را گرفته که کارنامه عملکردش برای بسیاری در جهان واضح و مشخص است، کشوری که فقر، تبعیض نژادی، حملات مسلحانه، تجاوز و تن فروشی در آن به صنعتی تبدیل شده تا جیب دولتمردان و لابی‌های قدرتمندش را پر کند. این سازمان ملل شاید بهترین مکان برای عضویت همین کشور‌ها باشد تا در سایه آن بتوانند بر جنایات خود سرپوش بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
50% خودشون مقصرن که بی حجابی میکنن و مردا رو دیوونه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
یه فیلم از آمریکا دیدم که یه دختره با مشت میکوبید تو شیشه ماشین پلیس
معلوم نیست پلیسا چه بلایی سرش اورده بودن که اینجوری وحشی شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بنام خداوند بخشایشگر مهربان.
با هشیاری و تدبیر رهبر فرزانه و حکیم ایران -جناب آقای سید علی خامنه ای- تمامی نقشه های شیطان کبیر و بی صفت آمریکا محکوم به شکست شده اند. و بدانید و آگاه باشید که همانا حق ماندنی و باطل نابود شدنیست و آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند و نمی‌تواند و نخواهد کرد و این انقلاب اسلامی ایران است که مسیر تعالی رشد و پیشرفت را طی خواهد کرد و حکومت ظالمانه شیطان صفت آمریکا محکوم به شکست است انشاالله بحول الله علی عظیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
پس چرا با آمریکا مذاکره می کنید درست نیست با کشور روبه زوال مذاکره کرد خانم های آمریکایی به ایران بیایند وطعم زندگی خوب را بچشند خیلی دلم برایشان سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لعنت به شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۴۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
امریکا یک رای داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
رییس جمهور ما چی ؟؟ دلار 38 تومنی و پراید 170 میلیونی و هزینه بالا و درآمد کم چی؟ آقا شعار بچگونه بچه هارو بی خیال شید زندگی ما داره نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
و
۲۱:۳۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
در مورد بلایی که غربی ها و آمریکایی ها به سر زنان آورده اند و آنها را تا حد حیوان به زیر ک شده قبلا مطالبی نوشتها و به دلیل سانسور دیگر تکرار نمی کنم .
Iran (Islamic Republic of)
سایه
۲۱:۲۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بیکاری، اعتیاد ، طلاق و اقتصاد ناکارآمد چهار مشکل اساسی حال حاضر در کشور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شما چکار تون به این کارها اقتصاد کشور را بچسپید ملت ایران را از فقر و گرسنگی و وضعیت رفاهی بد نجات دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بهتره یک نگاه به کل جهان و کشورهای توسعه یافته بیندازید و مشکلات آنها را ببینید. مردم ایران با وجود تحریم بی سابقه که برای هیچ کشوری نیست، از مردم بسیاری از کشورها، در رفاه بهتری زندگی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لطف کنید ،یک سر به دادگاه های ایران بزنید ،ببینید حقوق زن و مرد تو ایران برابر یا نه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
فکر کنم وضع حقوق زنان بهتره. با مطالبه گری مهریه و به زندان انداختن مردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چه ویترینِ با حالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
يه نفر دويست تا كامنت نوشته. جمع كن خودتو علاف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اندکی صبر لازم بود. دست چدنی آمریکا بالاخره از دستکش مخملی بیرون زد!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۵۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
امریکا یی که دم از حقوق زن میزنه برای زنان ایران برنامه ریزی کرده تا وارد کردن ایران به نا امنی ایران رو کشوری مثل عراق و سوریه و افغانستان و فلسطین اشغالی و دیگر کشورها بکنه وزنان ایرانی رو مثل زنان اوکراینی و سوری و عراقی و افغانی و دیگر کشورها به دیگر کشورهای اروپایی و همپیمانانش و کانادا و انگلیس و امریکا صادر بکنه و انها رو به عنوان برده جنسی در خانه های فساد ان کشورها به فروش برسانه اگر کمی عاقل باشیم میبینم امریکا چه نقشه برای ما کشیده انه همون خانه های فساد رو در تمام هتل های دبی راه انداخته اند من نمیدوتم بعضی ها تا کی میخوان توگوششون پنبه کنن و از خواب غفلت پاشن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
زن در حجاب مانند مرواریدیست در صدف من کارم بازار یابیه و روزانه حدود 12 ساعت بیرونم و با اکثر مردم سرو کار دارم از وقتی که بعضی دخترها و زن ها روسری رو زمین گذاشتن کلا ایرادهای سر و صورتشون معلوم میکنه یعنی دیگه سر بعضی پسرهای ساده رو موقع خواستگاری پسرها دیگه نمیتونن شیره بمالن و کلاه بزارن و دخترهای ترشیده و پیرو جای سیندرلا به پسرهای بیچاره با مهریه سال تولد سکه بندازن حالا خیلی هم خوب دست کلاه بردارها رو شده حالا پسرهای خواستگار به راحتی سرشون کلاه نمیره و دخترهای زیبا و با حجاب رو تو هوا میزنن و میرن خواستگاریشون این موضوع تو این چهار ماه توفامیل ما که 6 مورد ازدواج رخ داده به خوبی معلومه که دیگه سر پسرها کلاه نمیره شاید تو فامیلهای بقیه هم از این اتفاق ها این چند ماه افتاده یا در حال افتادنه
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۱:۲۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آفرین چه قدر خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این مثلادفاع از حجابه؟!! یه بار متن خودتو بخون!!نوشتی روسری عیوب دخترها را می پوشونه سر پسرها کلاه میذاره!!!؟؟
"فرشتگان حسرت می برند بر زنانی که ححاب دارند"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پسرها میرن خواستگاری دخترهای باحجاب.چون دخترهای بیحجاب هرچی دارن رو توی خیابان نمایش میدن و پسرها توی همان خیابان از دخترهای بیحجاب فیض میبرن و دیگه براشون جذابیتی نداره که یک عمر با دختری زندگی کنن که همه مردها دارن توی خیابان هر ثانیه ازش فیض میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آفرین من هم لذت بردم اگر حجاب باشد هم مرد وهم زن کمتر گناه میکنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۴۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
تموم شد؟
خیلی تاثیر گذار بود.
حاجی جون این چیزا قدیمی شده شما سعی کن زن با حجاب بگیر به عقیده بقیه کار نداشنه باش.
انسان با این تفاوت هاست که زیباست.
شما نمیتونی برای یک انسان تعیین تکلیف کنی که چادر بپوش میشی مروارید نپوشی قلان میشی.
انسانه میفهمی یعنی چی؟ یعنی جنسیت مطرح نیست همه برابرند.
ارزش ها در اخلاق و رفتار هستند نه در پوشش
در همه طیف ها خوب و بد وجود دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
2:44 حجاب یک دستور الهی است و خالق بشر به تمام تفاوتهایی که در خلقت 2 جنس به کار برده توجه داشته که چنین دستوراتی ارائه داده است. این آیه برای تمام زمان‌ها صادر شده است. شما دوست نداری رعایت نکن، ولی برای دیگران منطق بافی نفرما. بعلاوه ایرانیان حجاب را قبل از ظهور اسلام داشته اند چون بخوبی واقف به فواید آن بوده و بنابر فطرت اصیل، زنان تمایل داشته اند خود را مانند مروارید در صدف حفظ کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۱۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
با تشکر از کسانی از همه کسانی که زیر متن پیام گذاشته اند منظورم این بود که دختر با حجاب در هر زمانی مانند حضرت زینب و حضرت فاطمه زهرا حجابشون رو نگه میدارند و حجاب واقعا یک زیبایی خاصی به دخترها و زنها میدهد و اما من موندم زنانی هستند که حدود پنجاه یا شصت سال دارن حجابشون رو زمین گذاشتن اخه یکی نیست به این بدبخت ها بگه که تو که یک پات لبه گوره فکر اخرتت باش نه فکر شوهر پیدا کردن و خود نمایی
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۳۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
خودتو به یه روانشناس معرفی کن.
واقعا یه روانی واقعی هستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چرا ما سازمان ملل اسلامی را در کشور خودمان نمیسازیم وجود سازمان ملل اسلامی در این دوره ضروری است
#سازمان ملل اسلامی
#سازمان ملل اسلامی
#سازمان ملل اسلامی
#سازمان ملل اسلامی
#سازمان ملل اسلامی
#سازمان ملل اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۴۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
ناتو اسلامی هم لازم داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سوراخ کردن قایق پناهندگان توسط کشورهای باغ اروپایی!!! و غرق کردن زنان و کودکان در دریا و آواره کردن زنان سوریه و اوکراین و افغانستان و عراق و تحریم کودکان پروانه ایی ایرانی و تحریم داروی کودکان و تحریم شیر خشک و غیره تنها گوشه ایی کوچک از شاهکارهای غرب وحشی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
دوستان عزیز هنوز وقت هست به راه راست هدایت بشید
اندکی تفکر خواهشا
رسالت شما انتشار واقعیت هست یا پیروی کورکورانه ؟
عکس دومی که گذاشتید ، یک فروشگاه هست و دقیقا برای این انجام شده که به مردم بفهمونه که زن ها برای فروش نیستند
لطفا کمی تحقیق کنید
با عکس شاید بتونید عوام رو فریب بدین
اما خودتون چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خیابون قرمزه توی هلند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
عزیزم مانکن زنده هستن برای فروش نذاشتن نه اونی که تو متن گفته نه اونی که شما می گین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
با یه جستجوی ساده از womantogo معلوم می‌شه حق با کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
تو خوبی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
منظور؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
باشه فهمیدیم امریکا بده
بیزحمت // اگه میشه به معیشت مردم رسیدکی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا بدی رو صادر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
الان من متوجه نشدم چون آمریکایی ها به زنانشون ظلم می کنند ما هم باید بکنیم اصلا چرا توی هر چیزی اسم آمریکا و دشمنان رو میارید یه بار میگن آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه یه بار میگن همش زیر سر آمریکاست به خدا ما گیج شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
همین «گیج کردن» افراد هم کم گناهی نیست برا آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اصلا به درک رای منفی دادند همون بهتر تو جمع اونا نباشیم همه چی تو دنیا همینجوری تخیلی عه هر چی آمریکا بگه بقیه که هن جرات ندارن چیزی بگه کشورهای اروپایی و کانادا هم که نوکر سرسپرده هستند یک مشت گشنه هم که مجبورند اطاعت کنن هیچ هم ناراحتی نداره در این دنیای بی منطق و وحشی اگر اسلحه و زور نداشته باشی می‌خورنت
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۵۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بله ما خوبیم که اجاره موتور سواری به خانمامون نمیدیم،ما خوبیم که اجازه ورود به ورزشگاه رو نمیدیم،ما خوبیم که برای جایی رفتن باید به زنامون اجازه نامه بدیم!!ما خوبیم که ارث زنامون نصف مردامون هست،ما خوبیم که دیه زنامون نصف مردامون هست.بقیه کشورها همه بدن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ناشناس 19:50
اول برو ی مطالعہ کن و بی غرص و مرض ی تحقیق کن دربارہ این مواردی کہ گفتی ببین برای چی این قانونھا ھست بعد بیا اینجا نظر بدہ
بعدم زنھا خودشون میدونن چہ خبرہ تو نمیخواد آتیش بیار معرکہ بشی
ی سری یا ھم کہ مثل خودتن بدون تحقیق و دانش دنبال ھم قطار میشید # نہ بہ ھمہ چیز راہ میندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
1خب ورزشگاههای خانمها راهم آقایان نمی تونن برن2موقع عقد ازدواج با شرط زن میتواند اجازه گرفتن را باطل کنه3چون وظیفه مرد است نفقه زن راحتی اگر خودزن پولدار باشد بدهد سهم ارث مردان بیشتراست که باوصیت قابل تغییر است4دیه را خود مرده استفاده نمی کندو چون نفقه پدر ومادر و زن وفرزند برعهده مرد است بیشتر تعیین شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
دو سه ماه صبر انقلابی دست کثیف آمریکا رو برا همه رو کرد
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۱۷:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
به‌نام زن علیه معیشت مردم!
اغلب نظرات نشان دهنده افکار پوچ و قرون وسطی رو نشون میده،درحالی که درصدکثیری از مردم درگیر مشکلات اقتصادی ومعیشت هستن یه عده هنوز مشغول امریکا واروپا وغرب هستن،هرچی بیاد سرمون حقمونه
Germany
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بالاخره یک سری افکار پوسیده و پوچ باید با این خبرها سرگرم بشن ، همه دنیا جهنمه ایران گل بلبل
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بانوان تو ایران از اجر و قربی برخوردارند که در دنیا مسسسال زدنیه
در حد بهشت
France
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
یک بیرون انداختن که این همه قیل و قال نداره میدونم ناراحت شدید ولی بیرون انداختن تا بیرون انداختن فرق میکنه یکی محترمانه و دیگرب نامحترمانه ماله ما متأسفانه دومیش بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
همونی که سر امثال شما اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اخی از اینهمه دروغ و چپلوسی و پاچه خواری غرب از یک غربگدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پلیس وحشی امریکا و تبعیض گسترده و باندهای جنایت کار خودشون را برند درست کنند مرگ بر امربکای لعنتی
Germany
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شما خوبید فقطبقیه دنیا اخن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بزرگترین حقوقی کہ آمریکا برای گرامی داشت زنان و دخترانش در نظر گرفتہ تصویب قانون ھمجسگرایی بود ک انجام دادن
عقیم کردن دختر بچہ ھا و سوق دادن دختران بہ سمت این عمل کثیف و با اموزش در مھدکودکھاشون و تشکیل گروہ ھایی تو سازمانھا و دانشگاہ ھاشون برای تبلغ و آموزش و تشویق بہ لواط
معلومہ کہ اینھا چقدر کثافتن و بہ حق و حقوق چقدر احترام میزارن
بیچارہ ملت و مردم کشورھایی کہ با این شیطان بزرگ سر یک سفرہ نشستن
وقتی روزگاری گفتن اینھا شیطان بزرگ ھستن بہ خیلی ھا بر خورد و میگفتن چرا میگید چرا ھی میگید دشمن دشمن
بفرمایند تحویل بگیرن اربابشون گند زدہ و ھر روز طینت کثافت و نجسش بیشتر نمایان میشہ ھر چند بعضی از ھمین طرفداران ھم در پوست خود نمیگنجند کہ ارباب آرزو و رویاشون تصویب کردہ
بزرگان ما این روزھاشون میدیدن کہ گفتن آمریکا شیطان بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
با سلام : تعریف زن و حقوق زن در غرب با تعریف زن و حقوق ان از منظر اسلام از زمین تا اسمان متفاوت است . از طرفی سازمان ملل نیز حامی سیاستهای کشور های غربی است. باید کشور های اسلامی یک سازمان جهانی تأسیس کنند و تعریف زن و حقوق آن را از منظر اسلام تعریف و به جهان معرفی کنند. در خصوص واژۀ حقوق بشر نیز همین مشکل وجود دارد. بشر از دیدگاه غرب با بشر از دیدگاه اسلام باهم تفاوت زیادی دارند. ( تمام دعوا ی مسلمانان با غرب سر همین تفاوت ها است )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
هنوز هم غرب همان غرب وحشی و همان غرب جنایتکار تاریخ و قرون وسطایی است و چه بسا بسیار بدتر و پست تر است که پله های پستی و رذالت را به سرعت طی میکند
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۵۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بله.قطعا ما بهترین هستیم!!و همه میدونیم که حقوق خانها کاملا برابر آقایون هست.از دیه و ارث گرفته تا موتور سواری!!!
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۶:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اینها همه تلاش ایشان فقط و فقط دین و دینداری نباشد ....قضیه حقوق زن بهانه است ....و إلاّ برخوردشون با زن بدتر از سگ های ویلگرد.....باز اینگه با سگ محترمانه برخورد میکنن ....ولی با زن بعنوان یه بازیچه فقط مصرف جنس وجنس گرائی نگاه میکنن...
نه بعنوان یک مادر یا یک مربی نسل آینده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اگه در وقت کردید در مورد قیمت سکه و دلار و حق داستن زندگی معمولی در کشور خودمون هم متنی بنویسید بد نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
معلومه بدجور سوختید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
و طبق معمول چین طرف ایران رو نگرفت البته چین و روسیه برای اینکه گندش در نیاد قطعنامه ها رو یکی در میون به نفع ما رای میدن یعنی یکبار روسیه خاین و یکبار هم چین خاین تر به نفع ایران رای میدن عزیزان برادر ما تنها هستیم و باید بپذیریم و راهی جز ادامه مسیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
و طبق معمول آمریکا از پرده برون افتاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اروپایی‌ها پرونده سیاهی در حوزه حقوق زنان از خود به جا گذاشتند و حق ندارند امروز داعیه دار دفاع از حقوق زنان باشند.
دخالت برخی از کشورهای اروپایی در امور داخلی ایران به بهانه دفاع از حقوق زنان ایران را محکوم می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
افرادی که از حق وحقوق ایران دفاع میکنن وسخنرانی میکنن خیلی بی عرضه ونالایق هستن چون نمیتونن خوب روشنگری کنن ویا افراد رامجاب کنن و ما در بیشتر دیپلماسی ها شکست خوردیم باید قبل برگزاری مجمع انکسیکه میخواد حرف بزنن با حقوقدانان واندیشمدان جلسات زیادی برگزار کنن وبا فیلمهای مختلفومطالب تاثیر گذار وشخص مصمموبا نفوذ کلامی زیاد این کار را پیش ببرن تا موفق شوند
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بزرگترین وکلا هم نمیتونن حق رو به ایران بدن.چون در ایران حقوق خانم ها پایمال میشه.ارث،دیه،خروج از کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
هر شخص مسئول اعمال خودش در اون دنیا است
Iran (Islamic Republic of)
وکیل مدافع شیطان
۱۵:۴۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
دفاع از حقوق زنان !
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۶:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
برو با شیطان بمیر ......بعدا می‌فهمی خدای که با اون طرفی کیه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
تو حقوق و احترام مادر و همه زنها رو توخانواده و فامیل خودتون رعایت کن بعد دم از حقوق زن درجامعه بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
روزگار چنین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
من یه زن هستم بینی و بین الله کسی جرات داره به ماها چیزی بگه منظورم تو جامعه اس و خو نه هامون خیلی کم پیش می یاد بهمون بی احترامی بشه کلاه خودمون قاضی کنیم ارج و قربی که زنهای ایران دارن فارغ از بعضی مسائل جای دیگه ندارن الان آنقدر که خانواده ها به دختراشون اهمیت می دن به پسرشون نمی دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
درود بر شرف زن ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
هزاران هزار درود و آفرین بر زنان ایرانی و مادران نجیب و نجیب زاده سرزمینمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۴۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حرفتان را قبول دارم // ولی این در ذات ایرانیهاست که به ناموسشان اهمیت میدن // این خصلت را هم در زمان طاغوت داشتن // ربطی به .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسم
۱۹:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
عه نه بابا جون من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کدوم حقوق زن و کدوم حقوق بشر
امریکا و غرب وحشی با اینهمه کشت و کشتار و قتل و خونریزی و وحشیگری و تجارت و ترانزیت برده و اعضا و جنگ افروزی و ...اینهمه بی خانمانی و فقر و فلاکت و آوراگی و زندان کردن و کشتار زنان در خود امریکا و سراسر جهان چگونه میتواند مدافع حقوق زن باشد
زن ایرانی با حیا و نجیب زاده و نجیب است
Spain
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حاجی چقدر میگیری این چیزای تکراری رو زیر همه اخبار کپی میکنی؟ حرفتو خودت قبول داری!
United Arab Emirates
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
پول زیاد میگیره فکر کنم یه 10 دلاری گرفته باشه
این سایبری ها معملا زیاد پول میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شما بابت مزدوری و غربگدایی تان چقدر میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
عکس اول و دوم واقعا گویای تمام حقوق بشر غرب وحشی است
لعنت بر خودشان و حقوق بشر و حقوق زن نداشته شان
واقعا که هنوز که هنوزه غرب در توحش و وحشیگری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لعنت بر دولتهای غربی ناقض شخصیت و حقوق زن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اینو باید اون پدرسوخته هایی ببینن که سنگ غربی ها رو به سینه میزنن مخالف جمهوری اسلامی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آفرین ،درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
از جنایتکار جز جنایت می‌خواستید! اینم یکیش. مرگ بر آمریکای جنایتکار و عُمال فاسدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
رسوا بود، رسواتر هم شد، آمریکای جنایتکار و همدستانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ایران باید از ان پی تی خارج شود و اورانیوم بالای 60 درصد برای سوخت کشتی ها و نیاز صنعتی تولید کند
همانطور که اسراییل در ان پی تی نیست و هر کار بخواهد با انرژی هسته ای اش انجام می دهد
اگر برایشان خیلی مهم هست، بایستی اسراییل را هم ملزم به قبول ان پی تی کنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
نه تنها رژیم غاصب صهیونیستی بلکه آمریکای جهانخوار هم باید سلاح های اتمی خود را نابود کند. اگر سلاح هسته ای برای رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و امریکا خوب است چرا باید برای ایران بد باشد ؟ ! ... ( یک بام دو هوا نمی شود ) متأسفانه سازمان جهانی انرژی اتمی نیز حامی و تابع سیاست های آمریکاست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اینها همه جنگ روانی هست برای تضعیف ایران.حکومت نباید در هیچ زمینه ای کوتاه بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
عجب!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لعنتی ها زن ومرد قدبلند وهیکلی همشون ارنوردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کاخ سفید رئیس کل کشورهای ناقض حقوق بشر در جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لعنت به شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار واسرائیل غاصب و دار ودسته شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
به حال زن و جهان باید گریست
به حال زن و جهان باید گریست
به حال زن و جهان باید گریست
به حال زن و جهان باید گریست
به حال زن و جهان باید گریست

همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حتی کشورهای های همسایه ما هم می دانند که وضعیت زنان در ایران خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بگذارید تراخدا ان ما را آن محکوم کند که خود شهره خاص و عام است و پرونده پر و سیاه حقوق بشری دارد و از خدا و بنده اش هم شرم و حیایی ندارند و بزدلند و ترسو ،
حقوق زن در کشوری که بیشترین زندانیان زن در سراسر جهان را دارد !!!!!!؟؟؟؟
حقوق زنان بیچاره یک حقوق بیخود برای فریب زنان جهان است ،زنان بیچاره قربانی سیاستهای کثیف این حیوانها و پست فطرتان و بد ذاتان غربی و نوکران و غربگدایانشان شدند
غافل از اینکه مادر همه زن بوده و از وجود و خون و رگ و تغذیه و نگهداری یک زن بوجود آمدند
جهان ما جهان دروغ و حیله گری و ظلم و سازمانهایی دست نشانده و ترسو و غیر مستقل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
همین جور که در قران هم امده ....البته من به غرب و امریکا اشاره می کنم مثل اینها مثل سگ می ماند که اگر به انها حمله ور شوی و به انان نه بگوئی زبان در می اورند . واگر به انان جواب مثبت دهی و رهایشان کنی باز زبان در می اورند .
دختران وزنان جوان و کسانی که به غرب اقتدا کرده و دوست دارند بدانند که اواز دغل شنید از دور خوش است هرچه راجع به غرب می گویند شاید ۱۰ درصد درست والا باقی خیالی بیش نیست و زنان ابزار دست مردان هوس باز هستند وتا چهاروز جوانی دارند کامی وبعد به زباله ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خیلی عجیب است که بنام دفاع از حقوق زن نماینده زن ایرانی را در سازمان ملل اخراج کردند .¡¡!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
از غربیان و غربگدایانی که شمشیر و تیر و چاقو از پشت زدند عجیب نبود و نیست دنیای ظلم همینه
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۲:۴۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
گویا باید برای غربگدایان که کله پوکشان همیشه زیر برف حماقت و نادانی و گاگولی است بفهمانیم امریکا همان کشوری است که این کارها را حداقل در این چند مدت انجام داد
زدن هواپیمای مسافران مظلوم و بی پناه در آسمان با انهمه رادار پیشرفته و بدتر دادن مدال شجاعت به فرمانده ناو زننده هواپیما
کشتار در ویتنام و ریختن ملیونهاتن بمب در ویتنام و کشتار زنان و کودکان و پیران و...
کشتار مردم و زنان و دختران و مردان عراقی
کشتار زنان و آوارگی و بی خانمانی زنان عراق و افغانستان و لیبی و سوریه و کردها و ایزدی ها و غیره توسط گروه داعش ساخته دست امریکا و عربستان
پر بودن زندانهای امریکا از زنان زندانی نسبت به سایر نقاط جهان و مقایسه با مجموع کل زندانهای جهان!!
کشتار زنان در خیابان به راحتی
کشتار و شکنجه کودکان !!!!انهم در مهد به ظاهر دموکراسی و..و...و..و...و...و هزاران مورد دیگر از جمله هیروشیما و ناکازاکی و یوگسلاوی و ..
حقوق بشر غرب وحشی یعنی این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
امریکا همه دنیا را خورد و برد و کشت و دزدید و حالا هم میتوان همه این موارد را آشکارا دید و همه دانشمندان جهان را هم برد با این حال هم ،چندان گل و بلبل نیست کشوری که یک روز شیر خشک ندارد و امروز هم آنتی بیوتیک ما در مورد ایران تحریم شده نمیگوییم در مورد قدرتی اقتصادی میگوییم ،غربگدایان باید درک کنند امریکا خرهایی همچون غربگدایان را بدنبال خود میکشاند و همه را با طناب پوسیده به ته چاه حماقتشان میفرستد
پروند سیاه آمریکا نتنها با این دروغها سفید نمیشود که سیاهتر هم میشود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
امریکا . انگلیس . فرانسه. کانادا . آلمان . اسپانیا بخصوص سوئد و سوئیس ... همه بد و اَخ هستن . مرگ بر همشون .
فقط روسیه و چین رو چشم ما جا دارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چه ربطی داشت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
30 درصد زنان زندانی در جهان، در آمریکا هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
واقعا بودن ایران در جمع کشورهایی که خودشان ناقض حقوق زنان هستند یک وصله ناجور بود. همان بهتر که ایران در میان این شیاطین نباشد.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۲:۲۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
همین مونده بود که آمریکا بیاد و اینکار را بکنه کشوری که خود پرونده سیاه و پرونده کثیفی دارد واقعا برای نادانی و گاگولی و خود را به خریت و نفهمی زدن مردم جهان باید از ته دل خندید و سپس به حالشان گریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
فعلا ک میتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
نمی دونم چرا وقتی اسلحه در این کشور ها هست ، مقامات را نمی کشند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اینقدر گردش استانی و سفر استانی و اینقدر غربگدا و مزدور و وطن فروش ندارند
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۲:۱۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
جهان قدرت و توانایی است در حالی که مزدوران غرب و غربیان همه چیز را وارونه نجات میدهند باید فقط و فقط قوی بود و گرسنگان داخلی را هم سیر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ایالات متحده آمریکا تقصیری ندارد.مقصر اصلی اون کشورهایی هستند که برای مطامع و منافع اقتصادی و اشخاص برای موندن در قدرت گوش بفرمان و خر آمربکا شده سواری میدهند.تو اکراین ببین برای غرب پرستی جنگ و ویرانی و کشت و کشنار قبول کردند.این آمریکا تو ایران همه کارو کرده از ساقط کردن دولت مصدق تا تغییر نوع حکومت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سو استفاده ؟؟؟ برو بدون اجازه تو امریکا یه نفر و لمس کن حالا چه مرد چه زن ببین پلیس چه بلایی سرت میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
امریکا خودش مهد ولنگاری و بی ناموسی است و شعار غربگداها هم زن زندگی و ولنگاری خواهر و مادرانشان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
وااای یعنی پلیس به خاطر لمس بلا سرت میاره؟؟ اونوقت تو ایران اگه پوشش و چادر کسی را بکنن و هرنا امنی ایجاد کنن میگن باهاشون نباید برخورد کنن جوگیربودن
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۵۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شماها اگه خیلی مردم دوست دارید از معیشت و گرونی گزارش تهیه کنید ن اینکه از خانمای اروپایی عکس بزارید به ماچه که چیکار میکنن وضعیت مملکت رو دریابید طرف تو نون شبش مونده

پیمان اشراقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حرف حق همیشه باید گفت. درود و صد درود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چشاتو باز کن این همه گزارش درباره این موضوعات تهیه شده چون امثال این گزارش به مذاق امثال تو خوش نمیاد نباید تهیه بشه؟! انقد گوش و چشم بسته اید که فکر می کنید ایران جهنم و اروپا و آمریکا باغ اند اما بهتون می گم که اون چیزی که شما فکر می کنید جز باغ وحش چیزی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
احسنت ب شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
جای تعجبه چرا بچه های مسئولان به آمریکای جنایت کار مهاجرت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
یک بار شده بابت گرسنگی مردم حرف بزنین از گرانی افسار گسیخته که هیچ کاری واسش نمیکنن از جوونایی که ازدواج و تشکیل خانواده واسشون شده رویا از اینکه خط فقر 18 میلیون ولی طرف 5 میلیون حقوق میگیره و این همه فساد و ظلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
فراوان صحبت شده و میشه.
منظور؟؟
متوجه هستی بحث سره چیه؟؟چرا افکار رو مشوش میکنی؟
بابا نوبری...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
درود و صد آفرین. ی چرخی تو جامعه بزنی همه دوست دارن از ایران به خاطر نابسامانی اقتصادی و معیشتی فرار کنند و بروند همونجا که دولت مردان میگن فلان هست و خوب نیست. بیا بابا وضع اقتصادی و اجتماعی درست کن. اگه دیدی کسی گفت چرا ما رو از جامعه بین الملل کنار گذاشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
۱۱:۳۲۲۴ آذر ۱۴۰۱
هر كس دیگری كه درباره حقوق بشر حرف بزند آمریكاییها حق ندارند حرف بزنند/دولت آمریكا بزرگترین نقض كننده حقوق بشر در دنیاست/یكی از وعده هایی كه این آقا در انتخابات داد این بود كه زندان گوانتانامو را تعطیل میكند؛آيا تعطیل شد؟
رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریكا است كه این همه شرارت میكند. فلسطین و غزه در چه حالیست؟ احوال مردم غزه را مردم دنیا نمیدانند؟ بیمار محتاج روی زمین مانده است و داروهای ابتدایی در اختیار او قرار نمیگیرد، چون آمریكا پشت سر این رژیم غاصب است. اینها ظلم نیست؟ اینها شرم نمیكنند درباره حقوق بشر حرف میزنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
فعلا ک بجز امریکا ۲۸ کشور دیگه هم رای مثبت دادن
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۱:۳۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
غربگدا کیست؟ بدبخت بی مصرفی که اگه آمریکاش جیز بشه این آخشو میگه. در حالیکه ارباش حاضر نیست حتی پهن بارش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
من خودم امریکا رفتم, به زن ها نگاه جنسی دارند ولی ایران هم دست کمی از ان ندارد, تن فروشی به خاطر مشکلات اقتصادی افزایش داشته است. به نظرم در امریکا وضعیت صنعت پورن به خاطر فرهنگ غلط انهاست که رایج شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام ،

معذرت می خواهم ،
ندیدم عکس را درست کرده اید ،
البته این مربوط به قدردانی از دغدغه شما می شود ،
نه توهینی که به من شده ،

به هر حال احترام یک نهاد دولتی مثل صدا و سیما
واجب است ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
دنیا همین است اگر غیر از این بود باید شک میکردی 20 سال علی ع را خانه نشین کردند طوری تبلیغ نمودند که علی کافر است و در منابر ایشان را لعن و نفرین میکردند اینها هم نواده گاه همانها هستند دنیا همین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آخی!نازی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
دمت گرم ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کشورهای ناقض‌ حقوق ملت‌ها نمی‌توانند مدعی ‌حقوق بشر باشند
کشورهایی که خود ناقض حقوق دیگر ملت‌ها هستند، نمی‌توانند در مقام مدعی و یا قاضی وضعیت حقوق بشر در یک کشور بنشینند و باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
United States of America
علی
۱۱:۰۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام
نویسنده محترم این خبر
یه سوال
تا حالا ستارخان نصفه شبی رفتی؟؟؟
جنوب تهران چطور ؟؟؟
اوضاع تن فروشی رو دیدی؟؟؟
یا دقت کردی چقدر زن زباله گرد زیاد شده؟؟؟
اگه هنوز نفهمیدی. ایا از انسانیت بوی بردی؟؟؟
حداقل کاری میتونستی بکنی این بود که سعی نمی کردی این طوری
خبر بنویسی ،شاید عوام ندونن ولی خبر جنبه روانیش بالاست برای توجیه خودمون
Germany
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
یک روز خبر از حمام رفتن مردم آلمان میزاره یک روز خبر از دستشویی رفتن مردم انگلیس یک روز برخورد با زنان آمریکا ، دریغ از خبری در مورد اقتصاد مملکت ما ، اروپایی ها خوب بلدن مدیریت و برنامه ریزی کنن برای انرژی ، شما چه کاری برای اقتصاد مریض و فلج مملکت انجام دادین
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۱۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام ،

صبح بخیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام برادر عزیز و ارجمند ساکن ایالت متحده زنان در ایالت متحده نصف مردان حقوق میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چرا این اخبار رو هم می ذاره ولی امثال شما توجه نمی کنید شما فقط به چیزی توجه میکنید که به نفعتون می تونید باش طرف مقابل بکوبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام سروران گرامی حقوق زنان و مردان سیاهپوست در ایالات متحده خیلی ایده آل هست و کارت خواب ها حتما هم سفید پوست های ایرانی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مردم جنوب تهران باغیرت و با فرهنگن عین تو بی ناموس نیستن که به خاطر مشکلات اقتصادی زناشونو بفروشن حرف دهنتو بفهم مرتیکه خجالت بکش این حرفی که تو میزنی نشون میده هیچی از جامعه ایران نمیدونی بی شرف یعنی تو بالاشهر و تو جامعه ثروتمندانی مثه توی بی خاصیت تن فروشی نیست و فقط تو جنوب تهران هست؟؟؟؟!!! بی خانواده‌گی خودتو به جنوب تهران نسبت نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اوضاع مالی پدر ومادرم اوکی بود ولی من چیزی بیشتر از اوکی میخواستم برای همین خانه راترک کردم:این حرف را یک دختر تن فروش در تهران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بیشتر از اوکی یعنی ولنگاری یعنی هرزگی یعنی سقط جنین یعنی بیماریها و..و..و..
پس حرف دل خودتو از جانب یک دختر تهران نگو لطفا آلبانی زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
1533 دقیقا حرف سر همینه که از سر نداری تن فروش نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا وضعش معلومه دیگه. اینها دشمن بشریت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خیلی خیلی قانع کننده بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام ،

در مورد عکسی که گذاشتید ،
قبلا همین جا خوانده بودم که حراجی زنان برگزار می شود ،

نکته فنی :
وقتی او را با خود بردی ،
چه ضمانتی وجود دارد که روزی تو را به قتل نرساند ،

پس می بینید این کار هیجان ندارد ،

حالا که کار اساس ندارد
می رسیم به احکام مجازات اسلامی درباره امر باطل
و می دانید ترویج دهنده کار باطل مفسد فی الارض است

چون با تمام تمامیت خدا مبارزه کرده است ،


پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
قرصهاتو نخوردی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام ،

در مورد عکسی که گذاشتید ،
قبلا همین جا خوانده بودم که حراجی زنان برگزار می شود ،

نکته فنی :
وقتی او را با خود بردی ،
چه ضمانتی وجود دارد که روزی تو را به قتل نرساند ،

پس می بینید این کار هیجان ندارد ،

حالا که کار اساس ندارد
می رسیم به احکام مجازات اسلامی درباره امر باطل
و می دانید ترویج دهنده کار باطل مفسد فی الارض است

چون با تمام تمامیت خدا مبارزه کرده است ،


پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۱۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
به قرص کار نداشته باش ،
بگو چه می خواهی به تو بدهم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خیلی سخته مثل اشراقی جملات بی ربط ونامفهوم نوشتن پسر تو نیاز به جایزه داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
در اشراق است.
دم بچه محلاتون گرم
که
موتوری هستند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میرزا
۱۵:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اشراقی فشار نخور سیب موز بنوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
البقره
أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنسَوْنَ أَنفُسَكُمْ ...
ﺁﻳﺎ ﻣﺮﺩم ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎم‌ﺩﺍﺩﻥ ﻛﺎﺭﻫﺎی ﺧﻮﺏ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﻣﻲ‌ﺩﻫﻴﺪ ﻭ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ می کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سازمان ملل کشکی بیش نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این که خیلی خوبه ! حداقل یه آش کشک از توش درمیآد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این در حالی است که از سال 1945 تاکنون آمریکایی ها جنایتکار یک مورد حقوق زنان را رعایت نکردند
این در حالی است که از سال 1945 تاکنون کشورهای اروپایی جنایتکار یک مورد حقوق زنان را رعایت نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
همینطور هی ور میزنی خودتم نمیفهمی چی میگی آخه برای چه!
Germany
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شما تا الان چند کشور اروپایی و آمریکایی رو از نزدیک رفتی دیدی و برخورد با زنانشون رو از نزدیک دیده باشی ؟
آخرین اخبار