خبرنگار شبکه سی ان ان که در سازمان ملل مستقر است تایید کرد اخراج ایران از شورای حقوق زنان تنها یک حرکت نمادین است.

به دنبال فشار آمریکا برای اخراج ایران از شورای حقوق زنان سازمان ملل و تصویب این تصمیم سلما عبدالعزیز، خبرنگار شبکه سی ان ان تایید کرد اخراج ایران از شورای یاد شده واقعاً هیچ تأثیر بزرگِ میدانی نخواهد داشت و این عمدتاً یک حرکتِ نمادین است.

ماه گذشته کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای ضمن اتهام زنی علیه کشورمان اعلام کرد که کشورش تلاش خواهد کرد تا ایران را از این کمیسیون اخراج کند. کامالا هریس مدعی شده که این تصمیم به خاطر نفی حقوق زنان و سرکوب اعتراضات در ایران صورت می‌گیرد.

سعید ایروانی، نماینده ایران در نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد اعلام کرد با این اتفاق دنیا شاهد دلیلی روشنی درباره سیاست های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران به ویژه زنان ایران است. او تاکید کرد آمریکا این سیاست های خصمانه را به بهانه دفاع از حقوق بشر اتخاذ می کند. آمریکا و هم پیمانانش در سرنگونی بسیاری از نظام های قانونی در کشورهای جهان مشارکت داشته اند. آنها با روشهای پنهان و آشکار با دخالت در امور داخلی این نظام ها، اهداف خود را محقق می کنند.

نماینده کشورمان در ادامه گفت: بنابراین اگر آمریکا نتواند رژیم های مزدور خود را در کشورهای مورد نظر، مستقر کند ، کودتایی در آن کشور راه اندازی می کند. اگر موفق به این کارها نشود، علوم و فناوری و انرژی هسته ای را آنها متوقف می کند و به کشتن دانشمندان آن کشورها اقدام می کند. اگر کسی تسلیم سیاست های سرکوبگرانه آمریکا نشود، سیاست فشار حداکثری علیه آن در پیش می گیرد و تحریم های یکجانبه ای علیه آن اعمال می کند که حتی شامل دارو نیز می شود.

ایروانی دلیل اخرج ایران از این شورا را موفق نشدن آمریکا در رسیدن به اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد اگر آمریکا نتواندن اهداف خود را در یکی از کمیته های بین المللی علیه کشوری محقق کند، برای بیرون راندن آن کشور از آن کمیته تلاش می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار به اسم دفاع از حقوق بشر، در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست اقدامات تروریستی می زند.
آمریکا جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش، در سراسر منطقه خاورمیانه جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست اقدامات تروریستی می زند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کاخ سفید رئیس کل کشورهای ناقض حقوق بشر در جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بهتر دیگه ما برای کشورمان حق تصمیم گیری ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.

رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
آمریکا جنایتکار حق حرف زدن در باره حقوق بشر را ندارد آمریکا جنایتکار بزرگترین نقض حقوق بشر است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
۱۱:۳۰۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا حق حرف‌زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را ندارد.
آمریکا حق اظهارنظر درباره حقوق بشر در سایر کشورها را ندارد.
آمریکا حق ندارد درباره حقوق بشر حرف بزند.
غرب در حوزه حقوق بشر حرفی برای گفتن ندارد.
آمریکا با سوابق ننگینش حق ندارد حرف از حقوق بشر بزند.

هر كس دیگری كه درباره حقوق بشر حرف بزند آمریكاییها حق ندارند حرف بزنند/دولت آمریكا بزرگترین نقض كننده حقوق بشر در دنیاست/یكی از وعده هایی كه این آقا در انتخابات داد این بود كه زندان گوانتانامو را تعطیل میكند؛آيا تعطیل شد؟
رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریكا است كه این همه شرارت میكند. فلسطین و غزه در چه حالیست؟ احوال مردم غزه را مردم دنیا نمیدانند؟ بیمار محتاج روی زمین مانده است و داروهای ابتدایی در اختیار او قرار نمیگیرد، چون آمریكا پشت سر این رژیم غاصب است. اینها ظلم نیست؟ اینها شرم نمیكنند درباره حقوق بشر حرف میزنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کشورهای ناقض‌ حقوق ملت‌ها نمی‌توانند مدعی ‌حقوق بشر باشند
کشورهایی که خود ناقض حقوق دیگر ملت‌ها هستند، نمی‌توانند در مقام مدعی و یا قاضی وضعیت حقوق بشر در یک کشور بنشینند و باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
رژیم صهیونیستی آب آشامیدنی ۱۲۰۰ فلسطینی را قطع کرد
نظامیان اشغالگر صهیونیستی عصر چهارشنبه تنها خط آبرسانی ساکنان منطقه «نبع العوجا» در شمال «اریحا» را قطع کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغیره توسط آمریکا، کشورهای اروپایی به همراه مزدورانشان پس چرا تاکنون نقض حقوق بشر محسوب نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مدعیان حقوق بشر جنایتکار در سازمان ملل باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه مردم ایران
۰۹:۳۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
فشار آمریکا جنایتکار برای اخراج ایران از شورای حقوق زنان سازمان ملل برای آمریکایی ها جنایتکار در سراسر منطقه خاورمیانه گران تمام خواهدشد و ما هم از آمریکایی ها انتقام می گیریم و بدون پاسخ و بدون جواب نمی گذاریم
آخرین اخبار