مشاور امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر رویکرد مداخله جویانه آمریکا در قبال ایران را تکرار کرد.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در ادامه لفاظی‌ها ضد ایران، حمایت از آشوب طلبان را به اصطلاح خود حمایت از معترضان دانست و مدعی شد: به این کار ادامه خواهیم داد.

سالیوان بدون اشاره‌ به تشدید خشونت‌ها در کشورش و کشتار مردم آمریکا به دست نیرو‌های امنیتی و تبعیض نژادی گسترده‌ای که در این کشور وجود دارد، مدعی شد: دولت آمریکا از رئیس جمهور گرفته- که درباره این موضوع بسیار مستقیم و روشن صحبت کرده است- تا رده‌های پایین‌تر موضع خود را به صراحت روشن کرده است. دولت ما حامی حقوق معترضان صلح طلب است! حامی مطالبه حقوق زنان و دفاع از شأن انسانی شان است؛ حامی حقوق مردم سراسر (جهان) برای مطالبه یک زندگی بهتر است و ما همچنان بر سر این موضع خواهیم بود.

سالیوان در ادامه پاسخ به سئوال خبرنگار درباره اقدام دولت آمریکا در قبال جاسوسان آمریکایی بازداشت شده در ایران، ضمن اذعان به اینکه با برخی از خانواده‌های آن‌ها در آمریکا دیدار مستقیم و به صورت تلفنی و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی داشته است، گفت: این، مسئله‌ای است که من شخصاً به عنوان مشاور امنیت ملی به شدت به آن متعهد هستم. من با دیدار با این خانواده‌ها ده‌ها ساعت- اگر نگویم صد‌ها ساعت- صرف کار روی این موارد کرده ام و به این کار ادامه خواهم داد. من این را به یک سیاست تبدیل خواهم کرد تا هر خانواده‌ای که خواستار دیدار با من در کاخ سفید است، چنین امکانی را پیدا کند. گاهی مشکل برنامه ریزی وجود دارد. اما در طول سال گذشته، من فرصت دیدار با بسیاری از خانواده‌های بازداشت شدگان و افراد بازداشت شده در روسیه، افغانستان، ونزوئلا، ایران، چین و مکان‌های دیگر را داشته ام و به این کار ادامه خواهم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
اردوغان به همراه ناتو از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش را تامین می کند.
ناتو، ترکیه، هر دو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و اروپا در دشمنی با ایران تفاوتی ندارند چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودند و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
از روسیه در مبارزه با آمریکا حمایت می‌کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
شهادت 150 فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال 2022 تاکنون نیروهای اسرائیلی از ابتدای سال جاری تاکنون 150 فلسطینی از جمله 33 کودک را در کرانه باختری به شهادت رسانده اند سوال اینجاست پس مدعیان حقوق بشر جنایتکار کجا هستند خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
چرا وقتی عربستان گردن زنان را زد گریه نکردید؟!
من از مدعیان حقوق زنان سؤال می‌کنم چرا وقتی عربستان گردن زنان را زد، آمریکا در افغانستان مجلس عروسی و مراسم جشن حافظان قرآن کریم را بمباران کرد، گریه نکردید؟؛ اروپایی ها اگر شجاعت دارند از شهادت زنان فلسطینی هم بگویند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار تهدیدی برای منطقه و جهان به‌ شمار می‌رود، نه ایران
و این در حالی است که از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اروپا جنایتکار تهدیدی برای منطقه و جهان به‌ شمار می‌رود، نه ایران
و این در حالی است که از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اسرائیل جنایتکار تهدیدی برای منطقه و جهان به‌ شمار می‌رود، نه ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی از همراهی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین علیه ایران دست بردارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
حمایت مجدد کاخ سفید جنایتکار از ناآرامی‌ها در ایران دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
ارتش آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار از سال 2003 تاکنون بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی در عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه آمریکا رو تمام بلاهای ما از آمریکا شروع شد به حق امام زمان سرنگون بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حقوق بشر آمریکایی همان تجاوز به زنان آمریکایی ها جنایتکار بوده است
حقوق بشر اروپایی همان تجاوز به زنان اروپایی ها جنایتکار بوده است.
این در حالی است که از سال 1945 تاکنون آمریکایی ها جنایتکار یک مورد حقوق زنان را رعایت نکردند
این در حالی است که از سال 1945 تاکنون کشورهای اروپایی جنایتکار یک مورد حقوق زنان را رعایت نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش از سال 1945 تاکنون نقض حقوق زنان در سراسر جهان بوده است.
آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن زنان قتل عام کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
کار ما با آمریکا و مزدورانشان هنوز تمام نشده است و انتقام می گیریم
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار ‌ناقض اصلی حقوق مردم ایران است
۱۴:۴۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار ‌ناقض اصلی حقوق مردم ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا ۹۴ تانکر دیگر از نفت و گندم سوریه را سرقت کرد
نظامیان آمریکایی بار دیگر ۹۴ تانکر از نفت و گندم سوریه را دزدیده و به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.
نظامیان اشغالگر آمریکایی ۹۴ کامیون حامل گندم و نفت را به سرقت برده و این محموله را از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی به شمال عراق و پایگاه‌های خود در آن منتقل کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا از سال 1393 تاکنون از داعش در سوریه وعراق حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
حضور نیرو‌های آمریکایی در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون ثابت کرد که با چراغ سبز سازمان ملل خیانتکار نفت سوریه را غارت می کند و هم از تروریست ها در سوریه حمایت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
کشورهایی که حامی اغتشاشگران در ایران هستند، به فجیع‌ترین شکل ممکن حق تجمعات مسالمت آمیز را نقض می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
غربی‌ها از مداخله در امور کشورمان عقب‌نشینی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار، جنایت می کند، آدم می کشد و دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون به اسم دفاع از حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار، جنایت می کند، آدم می کشد و دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار، جنایت می کند، آدم می کشد و دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
مایه تأسف است کشوری که مدعی حقوق زنان و مدعی دفاع از حقوق زنان در ایران است، در یک تلاش غیرسازنده در تلاش است ایران را از یک حق قانونی خود در یک سازوکار بین‌المللی با روش‌های غیرقانونی خارج کند. براساس دوستان متخصص ما دارند اساسا در سازوکار این مجموعه سازوکاری برای اخراج یک کشور عضو وجود ندارد. اقدام آمریکا اگر محقق شود هم یک اقدام سیاسی و هم مخالف روح این سازوکار است و هم ناقض شعار‌های این کشور است.
آمریکا مدعی دفاع از حقوق زنان در جمهوری اسلامی ایران است. اولا این شعار دروغ است، تحریم‌های طولانی مدت آمریکا به ویژه تحریم‌های یکجانبه این کشور علیه ایران در یک دهه اخیر به بهانه مسائل هسته‌ای صورت گرفته است، آیا زنان ایرانی از این تحریم‌ها استثنا بودند. بار‌ها گفتند مردم ایران هدف تحریم‌ها نیستند چطور می‌توان بیش از ۱۷۰۰ یا ۱۸۰۰ تحریم که رکورد بی سابقه است بر کشوری تحمیل شود، بعد زنان و کودکان این کشور از این تحریم‌ها متاثر نشوند؟ آمریکا بعد از خروج یکجانبه از برجام مجددا بیش از ۸۰۰ تحریم یکجانبه علیه ایران اعمال کرد، این با شعار دفاع از حقوق زنان چه سنخیتی دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
دولت آمریکا بزرگترین زندان ساز و هم بزرگترین زندانبان دنیا است. جالب این است که حدود یک سوم از زندانیان زن در جهان در زندان‌های آمریکا هستند گفته می شود بر اساس آمار بیش از 211 هزار زندانی زن در آمریکا وجود دارد. اجازه بدهند مراجع حقوق بشری، گزارشگران و اصحاب رسانه زندان‌های آمریکا را هم ببینند. آیا اجازه می‌دهند که ببینند زندان‌های آمریکا چگونه است؟ چرا این تعداد زندانی زن در داخل آمریکا است؟
چرا این میزان جرم و جنایت در آمریکا بالا است اگر همه اینها موجب واقعی هستند؟ آیا غیر از این است که دولت آمریکا عملکرد درست و سازنده‌ای نداشته و به جای توجه به امور داخلی و امور شهروندان خودش وقت و انرژی و سرمایه ملی شهروندان آمریکا را طرف توجه و مداخله در امور داخلی دیگر کشورهای جهان می‌کند؟ کشوری که مدعی دفاع از حقوق زنان است اولا این میزان تحریم نکند و دوم اینکه وضعیت زنان در داخل آمریکا توجه کند. سطح بالای خشونت در داخل زندان‌های آمریکا گزارش‌هایی است وجود دارد. بنابراین هم اقدام غیرقانونی و دوگانه است و هم شعارهایی که می‌دهند شعارهای توخالی و دقیقا نقطه مقابل آن چیزی است که در داخل این کشورها منجمله کشور آمریکا وجود دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
از سال 2015 تاکنون بیش از 11 کشور به همراه القاعده و داعش و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات در یمن جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
ایران ازمظلومان و مسلمانان کمک می کند، آمریکا و متحدانش هم از تروریست ها حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه و عراق بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
کاخ سفید جنایتکار بیش از 44 سال است که از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کاخ سفید جنایتکار بیش از 44 سال است که از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
گروه تروریستی مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان هنوز هم در افغانستان حضور و فعالیت دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
بایدن لایحه حمایت از ازدواج همجنس‌گرایان را امضا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
روزی نیست که جهان خبری از شهادت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها نشنود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
مواضع اتحادیه اروپا موجب طولانی تر شدن جنگ شده است
آمریکا و اروپا منطقه را بی‌ثبات می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۳:۵۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
درود بر اونایی که میگن : مرگ بر امریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
داعش مورد حمایت آمریکا مسئولیت حمله به هتل محل اقامت چینی‌ها در کابل را برعهده گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار با همه توان به دنبال از بین بردن ایران یکپارچه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
در روز درختکاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، نارضایتی و نگرانی خود را از گرانی‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اعلام فرمودند به خصوص در مورد مایحتاج عمومی و مواد غذایی، گرانی میوه وتره‌بار و لزوم کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها به مسئولین و دولتمردان دستورات مؤکدی صادر فرمودند که باید مورد توجه و پیگیری و اطاعت امر بخصوص در این ایام حساس آخر سال و در آستانه حلول سال جدید و عید نوروز قرار گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت به کشور زدند
که اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در دو ماه گذشته ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت مالی به کشور وارد کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
داعش را آمریکا وارد افغانستان کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
نیروهای ائتلاف بین‌المللی و به سرکردگی آمریکا از سال 2014 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکایی ها جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش/ نیروهای آمریکایی بخش دیگری از نفت سوریه را به سرقت بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
جامعه بین‌الملل در مقابل یکجانبه‌گرایی آمریکا بایستد
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه مردم جهان
۲۲:۰۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در جنایات رژیم صهیونیستی مسئول هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
تیراندازی شدید در پایگاه نظامی سفارت آمریکا در بغداد/ پرواز بالگرد آمریکایی بر فراز منطقه سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
غلط کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
تنها راه نجات از تحریم جنگ با مغرب است
همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
43 سال است ما بدلیل انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی برهبری ولایت فقیه با این موجودی بنام ایالات متحد آمریکا گرفتاریم و این داستان را بچه های ایران با بدبختی تحمل کردند و الان همه شان یا زیر خاک هستند و یا پیر و ناتوان زندگی مقاومتی را ادامه میدهند تا کی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
یکی به نعل میزنی یکی به میخ! چند چندی با خودت
تا آخرش هم مقابل زورگویان و مستکبران عالم می ایستیم حتی به قیمت جانمان
ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
واقعا آمریکاخیلی پررو وفضوله
آخه جنایتکار چرا اینقدر سر خودت معطلی
چی فکر کردی
مرگ بر آنریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
حالا که این طور شد ، اونهایی که در نا آرامی ها شرکت کردند رو باید گردن زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
هزاران مرگ بر آمریکا و آمریکایی صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
هزاران مرگ بر آمریکا و آمریکایی صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
نیروهای ائتلاف بین‌المللی و به سرکردگی آمریکا از سال 2014 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
با خروج از برجام همه چیز رو بهم ریختین حالا میخوای به قیمت نابودی مملکت ما اشتباهتون رو جبران کنید
کور خوندین کووور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
امریکا خیلی بده
بچه هاتون رو نفرستید اونجا
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۳۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
پس چرا از اونایی که به مجلس کشورتون با اعتراض حمله ور شدن حمایتی نکردین؟؟؟؟؟؟ واونارو محاکمه وزندانی کردین
Iran (Islamic Republic of)
زینب ناصری
۱۷:۲۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
دایه دلسوز تر از مادرین همیشه .ما احتیاجی به دلسوزی شما امریکایی های پدر سوخته نداریم .شما همون هایی نبودید که سال ۹۷ سیل گلستان ،کرمانشاه ، لرستان و جلوی کمک های سلیب سرخ جهانی رو به ایران گرفتین ؟ ما مردم ایران هم بلانسبت خر همه اونا رو فراموش کردیم .جون عمه کفتارت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که غربی‌ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
از ارتش فرانسه خواستم تا ماهواره‌های ما بیشترین تعداد عکس از عراق را بگیرند. زمانی که رامسفلد عکس‌هایش را نشان داد، عکس‌های ماهواره‌های فرانسوی را بیرون آوردم که نشان می‌داد، آن عکس‌ها مربوط به سیلو‌های گندم و نه سکو‌های پرتاب موشک بود. ماهواره‌های ما از آن تاسیسات از زاویه دیگری عکس گرفته بودند. البته فکر می‌کنم آمریکایی‌ها هم آن عکس‌ها را در اختیار داشتند، اما عکس‌هایی که به ما نشان دادند به گونه‌ای بود که سیلو‌ها به صورت سکوی پرتاب موشک به نظر می‌رسید. اگر فقط عکس‌هایی را که آمریکایی‌ها نشان دادند در اختیار داشتیم، شاید همان تفسیری را که آمریکایی‌ها ارائه کردند، می‌پذیرفتیم، اما این کار را نکردیم. موضع‌گیری فرانسه در این باره بر این اساس بود.
لابی صهیونیستی و محافل دانشگاهی از چند سال پیش افکار عمومی را تحت تأثیر گذاشته و آنان را برای این کار آماده کردند، اسرائیل در آن زمان به خاطر شرایط عراق آن را اصلی‌ترین تهدید علیه موجودیت خود می‌دید و آمریکا برای استفاده از ذخایر طبیعی عراق مثل آب دجله و فرات، ذخایر نفتی و... این کشور را در لیست حملات خود قرار داد.
تهاجم به عراق یا اشغال عراق در سال ۲۰۰۳، از ۱۹ مارس تا ۱ مه ۲۰۰۳ (۲۷ اسفند ۱۳۸۱ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۲) به طول انجامید و منازعه‌ای را آغاز کرد که بعدتر به جنگ عراق مشهور شد، که ازسوی آمریکا به عملیات آزادی عراق خوانده می‌شد. طبق گزارش‌های بین‌المللی در این جنگ نزدیک به دو میلیون از مردم عراق به دست نظامیان تروریست آمریکا جان خود را از دست دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
اشغالگری رژیم صهیونیستی جز با مقاومت از بین نخواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
298 شبکه فارسی زبان و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند
دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند، به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام اسلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
سرمایه‌گذاری ایرانی ها در ترکیه، باکو، امارات، کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و... عامل اصلی مشکلات مردم، کشور، گرانی و جنگ اقتصادی در سراسر کشور بوده است، نه تحریم، ترامپ و کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
چه چشمایی داره این اروپاییا خیلی زیبا هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
اینقدر داره حرص می خوره که قند خونش زده بالا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین 100 درصد عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
همین اینا حمایت کردن که تاحالا سر چندنفر رفته بالای دار
Iran (Islamic Republic of)
جوان ساده
۱۶:۰۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
الله اکبر
دلار ۴۰ هزار تومن
سکه ۱۹ میلیون
پراید ۲۳۰ میلیون

مسئولین و نمایندگان مجلس به کجا داریم میریم چرا از معیشت مردم چیزی نمیگید تو مجلس پس شما چرا وزیر و نماینده شدید باالله وزیر و نماینده نداشتیم الان وضع بهتر بود خداوند خودش جوابتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
اسمت هم جالب هست؟؟؟ جوان ساده ... کاش ادامه اش رو هم می نوشتی
مثلا جوان ساده آلبانی نشین
ولی خب اونجوری باز هم مثل همیشه دروغ می گفتید چون همه تون پیر و پاتال هستید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
هدف کلان دشمنان ایران این است که مردم را ناراحت و عصبانی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
به چشمهای قرمزش نگاه کنین ایران قوی خواب خوش و راحت رو هم ازشون گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
برو بمیر کفتار لاشخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند/ تا امروز 9 سیلی در دریا به آمریکا زده‌ایم
Iran (Islamic Republic of)
لا اله الا الله
۱۵:۵۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
مثل اینکه مرفه نشین و وضعت خوبه مثل اینکه خبر نداری از معیشت مردم چه فایده وقتی مردم از گرونی و تورم و بیکاری دارن ناله میکنن میخام صدسال سیاه موشک نداشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
مسائل معیشتی ربطی به این قسمت نداره.قحطی که نشده فقط گرون شده چرا بریتانیای کثیف رو که 9میلیون مردممون رو از گرسنگی کشت محکوم نمی کنید؟خائنای کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
کاربر لا الہ الا اللہ
واقعا اینقدر سختہ کہ بفھمید شکم سیر و خونہ و ماشین و ھر چی کہ شما معیشت حسابش میکنی زیر سایہ امنیت بھت میچسبہ و آسایش و آرامش میدہ وگرنہ امنیت نباشہ ھمہ اینا رو مفت میدی ی چیزیم میزای روش میرہ کہ جونت و ناموست از دست دشمنی کہ بہ ھیچی اعتقاد ندارہ نجات بدی
وقتی دربارہ امنیت میگن از معیشت حرف زدن عین حماقتہ
معیشت منھای امنیت یعنی ذلت و خواری
Iran (Islamic Republic of)
110
۱۷:۲۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
در پاسخ کسی که در کنار پرچم لااله الا الله( از پاسخت کاملاً معلومه که منافق غربت نشین هستی وگرنه همه ملت ایران چه معترض وچه غیر معترض میخوان ایران قوی داشته باشیم با بالاترین سطح تسلیحاتی وگرنه شیر بدون دندان وپنجه موش هم نیست!! از طرفی اعتراض ما به وضع موجود ربطی به شما منافقهای وطن فروش وهر بیگانه دیگه ای نداره!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
درسته الان تا حدودی امنیت هست ولی با ادامه ی این لجبازی در سطح بین الملل مطمئن باشید این مختصر امنیت هم ماندگار نیست
این راه که ما در پیش گرفتیم تمام سنگلاخ و دره هست و اخر هم به کویر ختم میشه
ایران باید ضمن داشتن اقتدار ، در صدد رفع تهدیدات و تحریم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
1559حیف که امنیت بره راحت بر نمی گرده وگرنه امثال تو را ول می کردیم تا دشمن بیاد له تون کنه ببینیم اون موقع هم میگید موشک نمیخام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
پاسخ 15:59
دهنت رو ببند آلبانی نشین مزدور! خوب شد تو این مدت دیدیم این هایی که از کشور حمایت کردند اکثرا جزو قشر متوسط رو به پایین بودند و مرفه های بی درد و سلبریتی ها و بی بند و بارهای خوشگذران این کشور بودند که افسارشون رو دادند دست غربی ها و غربگراها
موشک داریم و توان نظامی ما در این حد است امثال شما مزدورها اینطوری جفتک میندازید اگر نداشتیم که تا حالا کشور رو دو دستی تقدیم دشمن کرده بودید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
این حرافا برا ی ما سر سفره نان نمیشه،بسازید ولی چیزی نخورید و بسازید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار حق حرف‌زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را ندارد.
آمریکا جنایتکار حق اظهارنظر درباره حقوق بشر در سایر کشورها را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
ھمچین میگہ از ناآرامی ھا حمایت میکنیم انگار تا الان چہ کار بودہ کہ نکردن
شما از سال ۱۳۳۲ تا امروز از ھر چی کہ بتونہ ایران نابود کنہ حمایت میکنید
مثلا قحطی ساختگی کہ با ھمکاری انگیس راہ انداختید شروع بہ غارت کردید و جان ۱۰ میلیون ایرانی رو در عرض ۲ سال گرفتید
270 سالہ با سرکوب بومی ھا آمریکا رو تاسیس کردید یعنی در واقع اشغال کردید تو 227 تا جنگ و غارت شرکت داشتید
کجا آشوب و غارت و جنگی و زندانی بودہ و ھست کہ شما نبودید دقیقا کجا ؟؟
( جالبہ با 270 سال ادعای تمدنشونم میشہ )
نمونہ اش سوریہ از ناآرامی ھاش حمایت کردید و تروریست و داعش سرازیر کردید اونجا الان چند سالہ رو چاہ نفتش خیمہ زدید و کامیون کامیون دارید چپاول میکنید
ی نمونہ دیگشم افغانستان(غارت معادنش در عرض 20 سال)
خبر مرگتون از این نمونہ ھا زیاد دارید
از نا آرامی ھای ایرانم حمایت میکنید تا بہ چاہ ھای نفت و گاز و معادنش و ثروتھای سرزمینی ما برسید و خیمہ بزنید و حال کنید
ولی این یکی رو کور خوندید نمیزاریم ھوای اینجا بھتون برسہ کہ اون رو استشمام کنید چہ برسہ بہ خاکش دست درازی کنید
تو حسرت ایران بمونید و بمیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
جیک جیک نکن برو پی کارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
اولاازاین ارازل اوباش دفاع کنیدتاجونتون دربیاید دومااونکه شمامیگیددفاع ارزن یاواقعاخبرنداریدیاخودتون میزنی به خری انقداختیارکه زن در ایران داره بک صدمش در هیچ جای دنیاوجودنداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
دلار 40 تومنی و سکه 20 میلیونی خدایی اعتراض دار؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایران
۱۵:۲۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
مسئله ی مهم آن است که اقتصاد وابسته به قیمت دلار نباشد.
البته این دلار بازار آزاد هست که به احتمال زیاد صرف سفر ها و خرید کالای لوکس خارجی و سرمایه گذاری در خارج خواهد شد. دلار حاصل از صادرات و دلار اختصاص یافته جهت واردات دلار نیمایی ست که قیمت پایین تری دارد پس دلیلی بر کنترل قیمت دلار آزاد وجود ندارد، ارزان کنند تا خائننان سرمایه ی کشور را راحت تر خارج کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
کروات زده‌ و سفید پوست و رنگ چشم رنگی ولی عقلها و ذهنها پوسیده و داعشی و تروریست پروری!! پس ملاک انسانیت و فهم و شعور است و نه رنگ و نژاد.
#دخالت آشکار
در کشوری مستقل و
#حمایت آشکار از تروریستها
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۴:۲۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
چقدر پست و بی ارزش ایرانی ایرانی را بکشد و اینها بهشان بخندند
خوب یکدفعه خودت بیا حمله کن چرا دستور حمله به گروهی نادان و وطن فروش و مزدور صادر میکنی
این عین تروریست و حمایت از تروریست هاست
Iran (Islamic Republic of)
علی محرابی
۱۴:۱۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
انقدر به این حمایت ها ادامه بدن که جونشون دربیاد ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
تشکر از کره شمالی
۱۴:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
کره شمالی آماده آزمایش بمب هسته‌ای است
تشکر از کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
خب که چی ؟
مردمش دارن از گرسنگی خار و شاخه ی درخت میخورن
اگر قدرت در دست کیم نبود الان همون ملتش تیکه تیکه اش میکردن
کیم یک ملت رو گروگان سیاست خود و خاندانش کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
حمایت دوباره کاخ سفید دوباره از ناآرامی‌های ایران همان نتیجه، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
کاخ سفید دشمن تاریخی مردم ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
اعتراف اردوغان: آمریکا پنج هزار کامیون سلاح برای تروریست‌های شمال سوریه ارسال کرده است
Iran (Islamic Republic of)
زینب ناصری
۱۷:۳۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
لیاقت بن سلمان و اردوغان همون آمریکا و اسرائیل هست .خلایق هرچه لایق .ولی سردار هامون باید نخجوان و آذربایجان و به خاک ایران برگردونن .چون قرار داد ۱۰۰ ساله شون تموم شده . ما نه تنها اجازه نمی دیم و داغ تکه تکه شدن ایران و به دل دموکرات و کموله و تجزیه طلب میزاریم .بلکه بقیه رو هم به خاک ایران بر می گردونیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، اسرائیل، داعش، هر سه یک هدف را دنبال می کنند.
آمریکا داعش را به جان جهان اسلام انداخت.
اروپا داعش را به جان جهان اسلام انداخت.
اسرائیل داعش را به جان جهان اسلام انداخت.
۷۶ مرکز تروریستی در اقلیم کردستان فعال شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
تنگه هرمز بروی ما بسته شود هیچ کشتی از خلیج فارس خارج نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۳:۵۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
کاخ سفید جز برای نان خود نگران نیست سالهاست که اخراج شدهاند و میل دوباره چپاول به سرشان زده وروانی ها و آمریکایی ها به دزدی عادت کرده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
کلوخ انداز را سنگ جواب است ، ایران هم از جریان های افراطی غرب حمایت و در غرب جنگ داخلی راه اندازی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
ایران هم باید در لایه های اجتماعی امریکا و غرب مداخله کند و گسل های اجتماعی انها را تبدیل به بحران برای غرب کند ، حتی فروپاشی و گسست در غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
خداوکیلی ناارامی کجا بود الان!! حتی فراخوان اخرشونم پرنده پر نمیزد خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
کاخ مرررررگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
به تو هیچ ربطی نداره کشور ما یک کشور مستقل هستش
Iran (Islamic Republic of)
منمت
۱۳:۲۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
یکی به این احمق ها بگه کجایید بابا. تو ایران ناآرامی نیست که.تمام شد رفت.نه شما و نه مسببین ناارامی ها هیچ غلطی نتونستید و نمیتونید بکنید. برید گم شید...
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۳:۲۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
از کی دوست مردم ایران بودین کفتارها؟
Iran (Islamic Republic of)
صیاد
۱۲:۵۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
چقدر آدم ها می تونن با ژست کروات زده ادای حقوق بشر رو در بیارن. چه رویی دارن این جماعت. شما در جایگاهی نیستین که بتونیین حتی در مورد حقوق بشر صحبت کنین . سوریه عراق یمن افغانستان هیروشیما و ... شاهد جنایات شما جانی های تاریخ است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
از ناآرامی های آلمان و فرانسه هم حمایت میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
کاخ سفید در مورد حقوق بشر متهم است، نه مدعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچ کشوری نمی‌دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار در شکست دادن ما ناتوان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
داداش اون اغتشاشاتی که تو میگی فقط تو اینترنشنال دیده میشه وگرنه تو کوچه خیابون خبری نیست خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۵۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
ما از آمریکا انتظاری جز دشمنی نداریم ولی از هموطن های خودمون که دم از آزادی و حمایت از مردم میزنن، توقع بیشتر از اینا داریم.چرا باید از استعمار درخواست جنگ با ایران و تحریمها بیشتر داشته باشند...!
مرگ بر آمریکا
مرگ بر منافق
مرگ بر وطن فروش خائن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
آفرین
بگو مرگ برشیطان بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
متولد ۷۵
۱۰:۴۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
حمایت کنید یا نکنید این تحریم و گرونی و تورم بیکاری داره بیچارمون مبکنه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۲۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
خوب این تحریم و گرونی حاصل تمام تلاش آمریکا و وطن فروشان خائن و صد البته برخی مدیران بی کفایت و نالایق هست...
و صد البته در شرایط فعلی جهان، گرانی تو کشور آمریکا و کشورهای اروپایی وجود داره(از اعتراضات مردمی تو کشورهای اروپایی مشخص هست) ولی همه با اغتشاش مخاف هستند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
به غیرازاون هم یکسری خریت امثال توهم داره دیونمون میکنه
آخرین اخبار