رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: این مجموعه به‌عنوان برترین پارک دانشگاهی کشور در اجرای طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها (تانا) انتخاب شد.

علی حقیقی اصل  گفت : در ارزیابی‌های صورت‌گرفته از سوی معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به‌عنوان برترین پارک دانشگاهی در اجرای طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها(تانا) انتخاب و از سوی دکتر علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: بر اساس طرح تانا، پارک‌های علم و فناوری حلقه واسط اکوسیستم نوآوری استان ها می‌شوند و یک شبکه منسجم برای حل مشکلات فناورانه در هر استان ایجاد می‌شود که هدف از اجرای آن فعال کردن ظرفیت‌های علمی و فناورانه دانشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری و بهره‌مندی از منابع مالی نهادهای مرتبط برای پاسخ به نیازهای هر استان است.

حقیقی اصل بیان کرد که برای اجرای طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان سمنان در بخش‌های مختلف کشاورزی، سلامت و سایر صنایع، مذاکراتی انجام و نشست‌ها و رویدادهایی میان شرکت‌های فناور و دانش بنیان با صنایع مختلف برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.