رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از برگزاری رویداد «روستای نو فن» در استان با موضوع کمک گیری از دانش بنیان‌ها برای رفع مشکلات روستا‌ها خبر داد.

محسن نظری با بیان اینکه رویداد «روستای نو فن» در استان سمنان برگزار می‌شود، تاکید کرد: استان سمنان متولی اجرای این طرح در کشور برای نخستین بار است که هدف آن تقویت زیرساخت‌های روستایی در بخش‌های مختلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح قرار است چالش‌ها و موانع روستا‌ها شناسایی شود، افزود: در واقع روستا‌هایی که مشکلات و موانع آن‌ها احصا شده، به شرکت‌های فناور و دانش بنیانی که می‌توانند نیازهایشان را رفع کنند، متصل می‌شوند.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه این طرح طی یکی دو ماه آینده در استان برگزار خواهد شد، بیان کرد: منابع مالی طرح نیز دیده شده و امیدواریم به زودی در روستا‌های استان شاهد برگزاری طرح روستای نو فن باشیم.

نظری با بیان اینکه موضوع این طرح کمک‌گیری از دانش بنیان‌ها برای رفع مشکلات روستا‌ها است، تاکید داشت: بسیاری از مشکلات ما در استان در بخش‌های مختلف شامل کشاورزی، فرآوری، صنعت و … در بستر دانش بنیان‌ها و شرکت‌های فناور قابل حل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.