گُل‌شيفته‌اي كه آبرو به گِل كشيد

اين ملت نشان داده‌اند كه فرهنگ و هنرشان لنگ چند نفر تافته جدا بافته نيست، بلكه چشمه‌اي جوشان است و با رفتن و بريدن اشخاصي خود‌فروخته، چرخ هنر كشور توقفي نخواهد كرد.

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران، گفتند به خاطر مسائل سياسي رفته، اجازه كار نداشته، فضايي براي پيشرفت و آزادي نداشته است.

اينها همه بهانه‌هايي براي توجيه رفتن دختري بود كه در سينماي ايران جايي براي خود باز كرده بود، نقش‌هاي موجه بازي مي‌كرد و اسم و رسمي به هم زده بود. همين اسم و رسمش هم باعث شد تا رفتنش براي خيلي‌ها خبر مهمي باشد. فيلم اولش را كه بي‌حجاب بازي كرد، گفتند عوامل فيلمسازي را مجبور كرده كه داستان فيلم را تغيير دهند و صحنه‌هاي غير اخلاقي در آن نباشد، اما در فيلم‌هاي بعدي نشان داد آنچنان كه در داخل از اخلاقيات نيكش ياد مي‌كردند، نيست و حاضر است با لباس خواب جلوي دوربين حاضر شود. ديگر داشت هاليوودي مي‌شد آن هم در فيلم هايي كه از لحاظ داستان و كارگردان سطحشان آب مي‌رفت و بي‌كيفيت تر مي‌شدند. تازه حرف‌هاي سياسي ديگران را هم خوب بلغور مي‌كرد. مي‌خواست اداي رهبران سياسي را هم در‌آورد، اما دخترك لوس، اين بار تير خلاص را زد، همان طور كه پيش‌بيني‌اش دور از ذهن نبود. اين بار نشان داد اگر نمي‌تواند در سينماي هاليوود بازيگر سرشناسي شود، اقلاً خوب مي‌تواند اداي سوپر استار‌هاي لاقيد امريكايي را درآورد. به اين گونه شد كه ته مانده آبرو و اعتبار از پيش‌مانده‌اش را هم با همه لباس‌هايش كند و به دور انداخت.
خارج از بحث «از كوزه همان برون تراود كه در اوست» جريان مسموم فرهنگي كه طي چند سال اخير به شدت سعي در ايجاد انحراف در اخلاقيات جامعه داشته‌اند، با پر و بال دادن به افرادي كم ظرفيت و نافهمي چون گلشيفته فرهاني، باعث شدند تا اين افراد به ظاهر پله‌هاي ترقي را با سرعت غير‌قابل باوري طي كنند و از آنها به عنوان مزدوران بي‌جيره و مواجب و بلندگو‌هاي خود كار استفاده كنند. جريان مخرب فرهنگي داخلي كه بي‌ترديد متأثر از ناتوي فرهنگي غرب نبوده است، در سايه بي‌توجهي يا كم توجهي مديران بخش فرهنگي جامعه به يار‌گيري و تربيت نيرو پرداخته است و هر از چند گاهي دست به شعبده مي‌زند و خرگوش احمقي را از در آن بيرون مي‌كشد، اما از سوي ديگر نبايد از داشته‌هاي خود غافل بمانيم. اين ملت نشان داده‌اند كه فرهنگ و هنرشان لنگ چند نفر تافته جدا بافته نيست، بلكه چشمه‌اي جوشان است و با رفتن و بريدن اشخاصي خود‌فروخته، چرخ هنر كشور توقفي نخواهد كرد.
اين در حالي است كه در آخرين ساعات روز گذشته بهزاد فرهاني و همسرش انتشار اين عكس را جعلي خواندند و منكر اين شدند كه فرزندشان دست به چنين اقدامي زده باشد. همچنين سايت فيگارو در آخرين ساعات عكس گلشيفته را از سايت خود حذف كرد. اما آيا خود گلشيفته نيز حاضر به تكذيب اين ماجراست؟! /س

منبع: جوان آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار