معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام بر لزوم هماهنگی تمامی ارگان‌های مسئول در طرح ترافیکی و انتظامی زمستانی تاکید کرد.

محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام امروز در آیین آغاز طرح ترافیکی و انتظامی زمستانی گفت: در جریان اغتشاشات از سایر دستگاه‌های اجرایی که پای کار بودند و در کنار پلیس در کف خیابان بودند و کمک کردند، قدردانی می‌شود، امروز هم این دستگاه ها، در بحث طرح زمستانی برای امنیت مردم در سطح جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: حضور این دستگاه‌ها در کنار هم در بحث امنیت راه‌ها و کاهش تصادفات بسیار موثر است و پلیس نیز که در امر کنترل ترافیکی در این حوزه فعالیت می‌کنند، بسیار ارزشمند است، همه دستگاه‌ها دست به دست هم داده اند تا امسال شاهد کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی راه‌ها باشیم.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه تلاش‌ها و مجادهدت‌های نیروی انتظامی جای قدردانی دارد و ملت بزرگ ما قدردان تلاش‌های شما خواهند بود گفت: هر گونه توسعه و آبادانی مستلزم داشتن امنیت در جامعه بوده و در زیر سایه امنیت است که مراکز عملی و تحقیقات ما در راستای توسعه و دانش افزایی گام بر می‌دارند.

حسنی ابراز کرد: در سایه امنیت کسبه، بازاری، کارمند و دانش آموز ما می‌توانند به مسیر خود با خیال راحت ادامه داده و منجر به شکوفایی و توسعه همه جانبه در کشور شوند، نقش پلیس به عنوان پاسداران امنیت بیش از همه روشن است و دشمن می‌خواهد با برهم زدن امنیت سایر مولفه‌های پیشرفت در کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم و مدافعان امنیت منجر به شکست و ایجاد یاس در دشمنان شده است، گفت: یاد شهدای مدافع امنیت که مظلومانه به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم که نقش مهمی در تامین امنیت جامعه و کشور داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.