معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام بر لزوم برخورد قانونی و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ایلام تاکید کرد.

 سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در جریان بازدید از مناطق حاشیه شهر ایلام با حضور فرماندار شهر ایلام و مدیرکل بازرسی استان گفت: درگذشته جمعیت قابل توجهی با تصرف غیر قانونی املاک مربوط به دولت در مناطق حاشیه اقدام به ساخت و ساز‌های غیر فنی و مهندسی کردند و ساکن شده‌اند که تاکنون از سوی متولیان و مسئولین مربوط برخورد قابل توجهی با این ساخت و ساز‌ها نشده که دولت سیزدهم بنا دارد با رعایت قانون و مقررات خاص برنامه جدی برای ساماندهی و توانمند سازی این مناطق انجام دهد.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری ایلام بعنوان متولی اصلی این حوزه است که با نظارت بیشتر و جلوگیری از ایجاد چنین محله‌هایی، سریعاً تمهیدات لازم را برای محصور کردن و محافظت از فضا‌های خالی در حاشیه شهر‌های استان بویژه مرکز استان بعمل آورد.

هژبری مطرح کرد: شهرداری ایلام نسبت به برداشت وضع موجود معابر محله پیگیر اقدام و ضمن ارسال به اداره کل راه و شهرسازی جهت طرح در کمیسیون ماده ۵ در این خصوص پیگیری لازم را بعمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.