کامران قاسم پور و امیررضا معصومی درباره رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا توضیحاتی را بیان کردند.

کامران قاسم‌پور دارنده ۲ مدال طلا جهان درباره رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا گفت: در مجموع مسابقات خوبی بود که با نایب قهرمانی ایران همراه شد. شانس قهرمانی هم داشتیم، اما بالاخره کشتی است و شرایط طوری پیش رفت که به سکوی نخست نرسیدیم.

وی در مورد مبارزه اش با کایل اسنایدر آمریکایی، گفت: همانطور که مشخص بود اختلاف وزنی من با اسنایدر بسیار زیاد بود و حدود ۱۳ کیلو اختلاف وزن داشتیم. من کشتی گیر وزن ۹۲ کیلوگرم هستم و تجربه کشتی گرفتن در وزن ۹۷ کیلو را نداشتم اما به دلیل شرایط تیم در این وزن به میدان رفتم و امیدوارم تا جایی که توانایی داشتم انجام وظیفه کرده باشم.

معصومی: جنس مردم ایران از طلا است

امیررضا معصومی نیز درباره رقابت‌های جام جهانی گفت: به لطف خدا توانستیم با دست پر برگردیم. درست است که جنس مردم ما از طلا است و آن‌ها به مدال طلا عادت کرده اند اما امیدوارم همین نایب قهرمانی را از ما بپذیرند. از مردم تشکر می‌کنم که دعایشان بدرقه راه ما بود.

وی تصریح کرد: مردم همیشه به من لطف داشتند. مسابقات کشتی بازتاب زیادی در کشور ما دارد. استقبال مردم لطف آن‌ها را نشان می‌دهد. به آن‌ها می‌گویم که شرمنده ایم نتوانستیم قهرمان شویم.

معصومی درباه این سوال که کدام مبارزه در این دوره از رقابت‌های جام جهانی برای او سخت‌تر بود، گفت: دیدار فینال مقابل حریف آمریکایی سخت‌تر بود، زیرا آن‌ها میزبان بودند و از لحاظ داوری و تماشاگر نتیجه به نفع میزبان بود. با این حال خوشحال هستم ۶ بر یک پیروز میدان شدم.

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۲۲ روز‌های ۱۹ و ۲۰ آذرماه در شهر کورالویل ایالت آیووای آمریکا برگزار شد که در پایان، تیم‌های آمریکا، ایران و منتخب جهان عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.