حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: مسئولیت کارگزاران نظام در ادارات این است که واقعیت‌های انقلاب را برای مردم بازگو کنند و فرصت‌ها را از دست ندهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در نشست شورای اداری شهرستان کیار با بیان اینکه مطالبات مردم به طور مستمر باید از زبان مسئولان مطرح شود، اظهار داشت: یکی از وظایف استانداری و فرمانداری‌ها این است که با دستگاه‌های مربوطه دور هم بنشینند و موانع اجرای طرح‌ها را از سر راه بردارند، زیرا که اگر این موانع برداشته نشود کار‌ها عقب می‌افتد و گاهی دستگاه‌ها همدیگر را مقصر می‌دانند که این رو در روی هم ایستادن دستگاه‌ها زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: دستگاه‌ها در این نظام باید با هم مشکلات را حل کنند که لازمه آن برگزاری نشست‌هایی است که مسائل در آن عملیاتی شود و در نهایت این عملیات وارد میدان و کار برای انجام طرح‌ها باز شود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام یکی از مشکلات عمده و علت‌های اصلی عقب‌ماندگی کار‌ها را عدم حضور میدانی مدیران دانست و اضافه کرد: یکی از مشکلات عرصه مدیریت کشور این است که مردم از ما حرف زیاد شنیده اند، اما نتیجه حرف‌ها را در میدان ندیده اند و همین تناقض سبب نارضایتی شده است.

وی اظهار داشت: نارضایتی‌ها از انقلاب نیست، زیرا انقلاب اسلامی اعتقاد و عقیده مردم است و نشأت گرفته از وحی و انبیا است، مردم مسلمان هستند و هرچه از اسلام باشد به جان مردم می‌نشیند، اما اینکه آثار خدمات انقلاب در زندگی‌ها کمتر نمود دارد سبب نارضایتی شده و البته کار زیاد انجام شده، اما آنگونه که باید تبیین نشده و حقایق به گوش مردم نرسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: مسئولیت کارگزاران نظام در ادارات این است که واقعیت‌های انقلاب را برای مردم بازگو کنند و فرصت‌ها را از دست ندهند، زیرا پست‌ها، امکانات و میز‌ها همه فرصت‌های الهی هستند که باید بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشیم؛ بداخلاقی در دستگاه‌های اجرایی زیاد است و باید مراقب باشیم نیاز‌های مردم را با اخلاق خوب رفع کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات باید در سایه پیگیری‌ها رفع شود، پس هرچه بیشتر پیگیری کنیم بیشتر به نتیجه می‌رسیم، زیرا نظام اداری ما نظام خودکار نیست و باید پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار