امام جمعه شهرکرد گفت: پرچم‌دار باطل در جهان آمریکاست و همه شرارت‌ها از این کشور بر می‌خیزد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تقابل با ایران دچار سردرگمی و تحلیل اشتباه شده‌اند، گفت: امروز باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

وی اظهار داشت: امروز همه می‌دانیم پرچم‌دار باطل در جهان آمریکاست و همه شرارت‌ها از این کشور بر می‌خیزد و این‌ها صهیونیست‌ها را در منطقه مستقر کردند و مسلمانان را روبروی هم قرار داده‌اند و مراکز تصمیم‌گیری جهانی مثل سازمان ملل را در اختیار خود قرار داده و امپراتوری رسانه‌ای شکل داده‌اند و تمام توان خود را در مقابله با ایران اسلامی به کار گرفته‌اند.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: ایران امروز به بزرگترین چالش آمریکا تبدیل شده و هرچند آمریکایی‌ها این را با صراحت نمی‌گویند، اما به خوبی دریافته‌اند که آنچه آن‌ها را از قدرت بلامنازع جهانی افول داده، ایران اسلامی است.


بیشتر بخوانید


نکونام، شکل‌گیری داعش را از برنامه‌های آمریکا برای تضعیف کردن ایران اسلامی دانست و ادامه داد: آمریکایی‌ها داعش را درست کردند که بیشترین جنایت را علیه زنان به کار گرفت و تلاش داشتند تا از این طریق خود را به مرز‌های کشور و داخل کشور بکشانند، اما سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شر این‌ها را کم کرد و نگذاشت داعش تعرضی به کشور ما داشته باشد.

وی گفت: آمریکا هیچگاه با این برنامه‌ها به نتیجه نرسیدند و نمی‌رسند و تحلیل‌های غلط آن‌ها را به خاک سیاه نشانده و این مردم ایران اسلامی هستند که با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت ۱۶ آذر، افزود: این روز در پی شهادت چند دانشجوی معترض به یک مقام آمریکایی در ایران شکل گرفت و این دانشجویان در مبارزه با استکبار آمریکایی به شهادت رسیدند و این چراغ راه جنبش‌های دانشجویی شد چرا که دانشجو برپا دارنده شعائر اسلامی و جهت‌دهنده جامعه به امور دینی و ارزش‌های الهی و مبارزه با مستکبران و بدخواهان هستند.

نکونام افزود: دانشجویان از متن این جامعه هستند و جامعه‌ای که آن پرورش پیدا کرده‌اند یک جامعه دینی است از همین رو هم و غم خود را حفظ اسلام قرار داده‌اند از همین رو مطالبات این قشر باید در این جهت باشد و موانع را برطرف کنند و مقابل مستکبران و ظالمان بایستند.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار