با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر رفع غبار محرومیت از نهبندان، آیت الله رئیسی سفری به این شهرستان مرزی خواهند داشت و وضعیت تحقق مصوبات سفر رهبری رصد خواهد.

قناعت گفت: سفر دو روزه رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، پنجشنبه ۲۴ آذرماه آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۲۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

او پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را از اهداف دور دوم سفر‌ها دانست و افزود: در جریان این سفر و طی نشستی ویژه مصوبات سفر اول مورد بررسی و واکاوی قرار خواهند گرفت.

استانداربا بیان اینکه خراسان جنوبی مقصد نخستین سفر از دور دوم سفر‌های رئیس جمهور انتخاب شده که جای تقدیر دارد، گفت: از مزایای این اولین بودن این است که مصوبات و اعتبارات زودتر ابلاغ شده و تخصیص می‌یابند و از طرفی هم اعتبارات بیشتر نقدی بوده و درصد جذب آن هم بالا است.

او با بیان اینکه بررسی وضعیت تحقق مصوبات و دلایل اجرایی نشدن برخی از آن‌ها به منظور رفع موانع پیش رو از اهداف این نشست است، تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، در سفر دوم رئیس جمهور به استان مصوباتی خوب و اثر گذار و مکمل مصوبات سفر اول را برای توسعه خراسان جنوبی خواهیم داشت.

استاندار خراسان جنوبی سفر به استان‌های محروم از جمله خراسان جنوبی در اولویت برنامه‌های شخص رئیس جمهور و هیئت دولت قرار گرفته است، افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان‌ها نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار است.

قناعت با بیان اینکه دیدار مردمی رئیس جمهور ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه ۲۴ آذرماه در استادیوم آزادی بیرجند خواهد بود، اظهار کرد: این دیدار نشان دهنده علاقه و ارادت شخص رئیس جمهور به مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی می‌باشد.

قناعت ادامه داد: در جریان این سفر استانی نشست تخصصی خوبی با گروه‌های مرجع و تأثیرگذار و سرمایه گذاران ملی برگزار خواهد شد تا آنان در زمینه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی هدایت و راهنمایی شوند.

او بیان کرد: همچنین در دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهور و هیئت دولت موضوع هدایت سرمایه گذاران ملی به سمت استان‌های محرومی از جمله خراسان جنوبی در دستورکار قرار گرفته است.

استاندار افتتاح طرح‌های اقتصادی و عمرانی در برخی شهرستان‌ها از جمله قائنات را از دیگر برنامه‌های این سفر دانست و گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر رفع غبار محرومیت از منطقه، آیت الله رئیسی سفری هم به شهرستان مرزی نهبندان خواهند داشت و در جریان این سفر، وضعیت تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری رصد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.