مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش «یلدای رهایی» به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: این پویش به همت ستاد دیه استان یزد با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برای سومین سال متوالی و به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند اجرا خواهد شد. 

او افزود: این طرح از تاریخ ۲۳ آذرماه امسال آغاز و تا ۳۰ آذرماه یعنی شب یلدا اجرا می‌شود و ستاد دیه استان در تلاش است بتواند زمینه آزادی محکومان مالی جرائم غیر عمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده خود را فراهم کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تصریح کرد: با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بنر‌هایی مربوط به پویش طراحی و چاپ شده که قرار است در مکان‌های پرتردد شهر نصب شود.

او ادامه داد: تیزر و کلیپ‌هایی با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به همت هنرمندان و افراد برجسته و سرشناس استان ساخته شده که از طریق صدا و سیمای مرکز استان پخش خواهد شد و شماره حساب‌های این ستاد مردمی به صورت مرتب در شبکه استانی یزد زیرنویس شده و از طریق رادیو اعلام می‌شود.

عظیمی خاطرنشان ساخت: نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری#۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات خیران و مردم نیکوکار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.