مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح آمادگی زمستانی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در اواخر آذرماه آغاز شده، گفت : در مجموع ۸۰ نفر در پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برای امدادرسانی حضور دارند.

محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌ها کشیک شبانه وجود دارد، گفت : شهروندان در شرایط اضطراری می‌توانند برای درخواست کمک و یا دریافت خدمات تخصصی و امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

وی به آمادگی سگ‌های تجسس اشاره و تاکید کرد: این سگ‌ها برای روز‌های بحران آمادگی دارند و در حال آموزش هستند که از توانمندی‌های آن‌ها در زمان حادثه برای زنده‌یابی استفاده می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر، نهادی عام‌المنفعه است و در دل خود مردم جای دارد، نیرو‌ها در زمان بروز حوادث و  بحران‌ها به عنوان نیرو‌های پشتیبان نیرو‌های امدادی در جمع‌آوری کمک‌ها و هر آنچه که در راستای کمک به مردم به خصوص در بحث حوادث و سوانح است، اقدام می‌کنند و کمک‌های روانی پس از حوادث نیز توسط این گروه‌ها انجام می‌گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.