معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر ۳ شهید گمنام شنبه آینده در استان بوشهر خبر داد.

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست برنامه‌ریزی تشییع شهدای گمنام در استان بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: ارزش و مقام شهدای گمنام در نزد پروردگار از سایر شهدا بالاتر است، چون این شهدا دو فضیلت شهید شدن و گمنام بودن را در خود جمع کرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت تدفین شهدای گمنام در شهر‌ها و روستاها، افزود: شهدای گمنام سراسر نور و معرفت هستند و مسیر روشن و هدایت‌گری را برای ما مشخص می‌کنند.

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: شهدا مهمات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در میدان جنگ نرم هستند و برکت حضور آنان بصیرت‌افزا و امید آفرین است.

وی ادامه داد: شهدا پادزهری در برابر تیر‌های زهرالود شیاطین و در راس آن استکبار جهانی هستند و ما وظیفه داریم این گوهر‌های ناب را به جامعه امروز معرفی و سیره شهدا را به جامعه تزریق کنیم.

پورات با اشاره به تشییع ۳ شهید گمنام در استان بوشهر، گفت: همه ما وظیفه داریم به بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس استان در تشییع این شهدای گمنام با تمام توان کمک کنیم و باید مراسم این شهدا به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

به گفته وی مراسم استقبال از این ۳ شهید گمنام شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۰ صبح در محل فرودگاه بین‌المللی بوشهر برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مراسم معنوی و مذهبی در مدت ۱۰ روز با حضور شهدای گمنام در همه شهرستان‌های استان با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: از ۳ شهید گمنام یکی هنگام شهادت ۱۸ سال و ۲ شهید دیگر ۲۶ سال داشتند، که یکی از آن‌ها در بندرگاه بوشهر، یکی در روستای درازی شهرستان دشتی و دیگر شهید گمنام در روستای بندر عامری بخش دلوار تشییع و خاکسپاری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.