مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر از ارسال ۸۰ اثر فرهنگی به دبیرخانه جشنواره «حوالی ما» به همت بانوان بوشهری خبر داد.

مائده پیامی ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ با ارائه مطالبی در خصوص «طرح رفیقانه» گفت: در طرح رفیقانه دختران نوجوان در مناسبت‌های مختلف با حضور در اماکن مذهبی و مناطق گردشگری، این مکان‌ها را برای کاربران فضای مجازی معرفی کردند.

او  با بیان اینکه بانوان بوشهر ۸۰ اثر فرهنگی به جشنواره (حوالی ما) ارسال کردند، می‌گوید: بانوان استان بوشهر آثار ضبط شده را در قالب کلیپ و فیلم‌های کوتاه در شبکه‌های اجتماعی از جمله روبیکا و ایتا بارگذاری کردند.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه توضیحاتی در خصوص محتویات و مضامین آثار ارسالی پرداخت.

پیامی عنوان کرد که این کلیپ‌ها در قالب معرفی (موزه شهید رئیسعلی دلواری)، تهیه فیلم از مزار اولین شهید مدافع حرم استان (شهید احمدی جوان)، مزار شهدای گمنام، آبگرم معدنی اهرم  بوده است.

او  اجرای طرح‌های فرهنگی ویژه دختران نوجوان را در راستای تبیین ارزش‌های اسلامی در بین آن‌ها اعلام کرد که با هدف توسعه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در بین نسل جوان به سمت فرهنگ ایرانی - اسلامی اجرا می‌شود و در همین راستا، طرح رفیقانه همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.