سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجازه نخواهیم داد هیچ دانش‌آموزی در کشور به‌خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند.

معصومه نجفی سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت : حضرت زهرا (س) الگوی عبودیت و بندگی بود، باید دانش آموزان را با سیره زندگی ایشان آشنا کنیم.

سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: با بهره‌گیری از سبک زندگی فاطمی می‌توانیم آینده سازان کشور را در مسیر تعلیم و تربیت صحیح قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به ورود معاون اول رئیس جمهور به حوزه جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان، گفت: نمی‌گذاریم هیچ دانش‌آموزی به خاطر مسائل مالی، بازمانده از تحصیل شود.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که سامانه‌ای برای شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل سراسر کشور راه اندازی شده است، گفت: تلاش می‌‎کنیم بعد از شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، دلیل بازماندن آن‎ها از تحصیل را شناسایی کرده و مشکلات دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را برای بازگشت به کلاس درس و مدرسه رفع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
با سلام
چه قولی ؟؟؟ وقتی خانواده ای در مدرسه مورد نظر خود از نظر مادی امکان ثبت نام نداشته باشد به علت سر شکستگی ممکن است ترک تحصیل را انتخاب کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
دقیقا یه کاری خواهید کرد که اتفاقا اونایی که وضع مالی خوبی دارن تحصیل کرده و صاحب شغل خواهند شد!
France
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
تورم رو بیاره پایین دولت، شغل برای پدران مادران فراهم کنه
قول میدم هیچ دانش آموزی مشکل ادامه تحصیل نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
برو تو روستاهای و شهرستانای محروم ببین چقدر آرزومند تحصیل هست.عکس هم از مدارس روستایی و چادری و کانکسی میزاشتید گویاتر بود
آخرین اخبار