رئیس انجمن ورزش شهرداری‌های کشور از ثبت نام ۲۰۰ تیم برای شرکت در مسابقات مینی‌فوتبال محلات کشور خبر داد.

محمد عشقی رئیس انجمن ورزش شهرداری‌های کشور در حاشیه برگزاری اولین دوره مقدماتی مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری‌های کشور به میزبانی کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به شکل‌گیری انجمن ورزش شهرداری‌های کشور از خرداد امسال، گفت: این انجمن براساس درخواست شهرداری‌های مراکز استان‌های کشور از فدراسیون همگانی تشکیل شد تا در دو حوزه توسعه ورزش کارمندی و شهروندی فعالیت کند.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌ها و اهدافی را در دستورکار قرار دادیم و برای هر دو حوزه تقویم تدوین کرده‌ایم.

رئیس انجمن ورزش شهرداری‌های کشور یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده را برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات در سطح شهر‌ها اعلام کرد و گفت: این برنامه با همکاری فدراسیون همگانی و شهرداری‌های کشور برگزار می‌شود که تاکنون حدود ۲۰۰ تیم در سامانه رویداد‌های فدراسیون ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در آینده‌ای نزدیک در سطح محلات شهر‌های مختلف ایران برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقات در سه سطح استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

عشقی در خصوص برنامه‌های تدارک دیده شده در حوزه ورزش کارمندی هم گفت: در این رابطه مسابقات فوتسال را ویژه کارکنان شهرداری‌های سطح کشور را تدارک دیده‌ایم که به دلیل تعدد تیم‌های شرکت کننده در دو گروه شش تیمی با هم رقابت می‌کنند که کرمانشاه میزبان برگزاری دیدار‌های گروه اول شده و گروه دوم هم در زاهدان برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: علاوه بر مینی فوتبال، به دنبال برگزاری مسابقات دیگری در رشته‌های دارت، طناب کشی و آمادگی جسمانی هستیم و احتمالا در دی و بهمن این مسابقات را در شهر‌های مختلف برگزار می‌کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.