رئیس سازمان حمل و نقل مسافری شهرداری کرمانشاه از راه‌اندازی دو دستگاه اتوبوس گردشگری در کرمانشاه خبر داد.

مهدی احمدی، رئیس سازمان حمل و نقل مسافری شهرداری کرمانشاه امروز (۱۹ آذر) در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک چهار دستگاه میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش و سازمان حمل و نقل مسافری، با اشاره به رویکرد شهرداری در توجه به حوزه گردشگری، گفت : در این راستا تاکنون برنامه‌های مختلفی در حوزه گردشگری توسط اداره گردشگری شهرداری برگزار شده و امروز هم دو دستگاه اتوبوس گردشگری آماده شده تا از هفته آینده وارد چرخه گردشگری شود.

وی ادامه داد: این دو اتوبوس قرار است در خدمت برنامه‌های حوزه گردشگری استان همچون برگزاری تور‌های گردشگری ویژه دانش آموزان قرار گیرند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه تصریح کرد: در ایام پیک سفر همچون ایام نوروز هم به مانند سال‌های گذشته علاوه بر این دو اتوبوس، ون‌ها و تاکسی‌های گردشگری را برای جابجایی رایگان گردشگران در سطح شهر مستقر خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه این سازمان به دنبال افزایش برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در حوزه فرهنگی است، عنوان کرد: در این راستا، با سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف همکاری‌هایی خواهیم داشت که یکی از این برنامه‌ها کمک به رونق گردشگری و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است.

احمدی اظهار امیدواری کرد، این برنامه‌ها در استان بصورت مستمر تداوم داشته باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.