شهردار اردبیل از تصویب طرح ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر از سمت مغان و آستارا خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساماندهی ورودی‌های شهر به‌زودی آغاز خواهد شد.

محمود صفری با بیان اینکه ساماندهی و بهسازی ورودی شهر اردبیل از تمامی محور‌ها باید در اسرع وقت صورت گیرد افزود: طرح ساماندهی و زیباسازی ۲ ورودی از ۴ ورودی اصلی شهر تصویب و به‌زودی شاهد آغاز عملیات عمرانی و اجرایی آن‌ها خواهیم بود.

شهردار اردبیل در جلسه کمیسیون ماده ۵ با محوریت بهسازی و زیباسازی ورودی‌های اصلی شهر اردبیل گفت: ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر از سمت مغان، حدفاصل امامزاده سیدصدرالدین تا وحدت و آستارا حدفاصل پل شهیدسردار سلیمانی تا میدان فاطمیون در دستور کار قرار گرفت.

صفری با اشاره به اینکه اقدامات مختلف خدماتی و عمرانی به‌صورت ویژه و متناسب با بافت منطقه‌ای صورت می‌گیرد، تصریح کرد: زیباسازی و توسعه فضای سبز در دستور کار است همچنین رنگ آمیزی و نوسازی جداول، کاشت درخت، گل و گیاه و تامین روشنایی مطلوب و نصب اِلمان‌های مناسب با فرهنگ و تاریخ اردبیل در میدان‌ها، از دیگر اقدامات خواهد بود.

او با اشاره به اینکه کیفیت بصری ورودی‌های شهر در جذب گردشگر و زیبایی شهر اهمیت زیادی دارد، بیان کرد: متاسفانه سالیان سال است ورودی‌های شهر اردبیل بدون توجه و در وضعیت نامطلوب رها شده است که در تلاش هستیم تا ورودی‌ها را در شان شهر و شهروندان زیباسازی کنیم.

شهردار اردبیل گفت: طرح ساماندهی ۲ ورودی دیگر از سمت سرچم و تبریز نیز آماده است که بعد از تصویب وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.