در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت دو شهرستان بانه و سروآباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

دکتر بهرام کندایی اظهار داشت: بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها دررنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های بیجار، سقز، سنندج، دهگلان، دیواندره، قروه، کامیاران و مریوان در وضعیت آبی و شهرستان‌های بانه و سروآباد در وضعیت زرد قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در رنگ بندی اخیر و در مقایسه با هفته قبل، دهگلان از رنگ بندی زرد به آبی و شهرستان بانه از آبی به زرد تغییر پیدا نموده و در بقیه شهرستان‌ها تغییری در وضعیت کرونایی حاصل نشده که بر این اساس در استان، تعداد ۲ شهرستان زرد و ۸ شهرستان نیز رنگ کرونایی آبی دارند.

او گفت: بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور (۱۸ آبان ماه جاری)، صفر شهرستان وضعیت قرمز، ۲ شهرستان وضعیت نارنجی، ۹۵ شهرستان وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ابراز کرد: جهت پیشگیری و مقابله موثر با این بیماری، لازم است مردم با هوشیاری در جهت مقابله با افزایش شیوع مجدد در استان اقدام کنند.

دکتر کندایی گفت: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از افزایش نشر ویروس‌های بیماری‌های تنفسی بویژه COVID ۱۹، سرماخوردگی و آنفولانزا در استان جدی گرفته و همچنان رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.