مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی شورا‌های صلح و سازش در شهرستان‌های استان، گفت : خدمات مشاوره حقوقی رایگان به زندانیان معسر کرمانشاهی ارائه می‌شود.

رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت : قانون اساسی مترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با رأی بیش از ۹۸ درصدی ملت انقلابی ایران اسلامی به تصویب رسید، یک قانون جامع و در عین حال راهگشا در همه امور کشور است.

وی اصول مربوط به حقوق ملت و مبارزه با فساد را از اصول درخشان قانون اساسی دانست و افزود: این قانون فارغ از نژاد، مذهب، جنسیت، قومیت، زبان و … حقوق همگان را محترم شمرده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه، تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت‌های رایگان، کمک به آزادی زندانیان معسر، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، راه اندازی شورا‌های صلح و سازش در شهرستان‌ها، برگزاری اجلاسیه شهدای حقوق دان غرب کشور، همایش‌های تخصصی حقوقی و قضائی و اجرای طرح حقوق یاران را از مهمترین برنامه‌های اجرا شده سال جاری بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.