استاندار آذربایجان غربی گفت: امیدآفرینی، اطلاع رسانی شفاف و صادقانه به مردم از سوی فرمانداران، در خنثی سازی نقشه های دشمنان اثرگذار است.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در نشست مشترک فرمانداران و مدیران ستادی استانداری، با قدردانی از تلاش فرمانداران در تامین امنیت و خدمت رسانی به مردم گفت: تامین امنیت پایدار خط قرمز ماست و بسیاری از مسائل با ورود بموقع فرمانداران با بهره گیری از شفافیت و صداقت قابل حل است.

وی مسائل اجتماعی را از دغدغه‌های جدی دولت عنوان کرد.

محمد صادق معتمدیان از گسترش شنبه‌های محرومیت زدایی به سایر شهرستان‌ها خبر داد و گفت: سیاست جدی دولت رفع فقر و محرومیت است و باید فرمانداران نسبت به مناطق محروم و حاشیه نشین نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی از فرمانداران خواست تا در تعامل مشترک با مردم و مدیران ارشد شهرستانی نسبت به برنامه ریزی‌های بلند، میان و کوتاه مدت برای حل مسائل و مشکلات شهرستانی اقدام نمایند.

استاندار آذربایجان غربی معرفی ظرفیت‌های استانی را راهکاری موثر در جذب سرمایه گذاری دانست و افزود: با جذب سرمایه‌ها اشتغال نیز رونق می‌گیرد.

استاندار آذربایجان غربی از فرمانداران خواست تا در خصوص مدیریت بهینه مصرف آب، اصلاح کشت و افزایش بهره وری کشاورزی، فرهنگسازی لازم را انجام دهند.

محمد صادق معتمدیان توجه به اطلاع رسانی درست و جامع را مهم دانست و گفت: باید اقدامات دولت به شکلی شفاف و درست به اطلاع مردم برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.