در اجلاسیه عمومی مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه در خصوص موارد مطرح در این میزها تبادل نظر شد.

در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری ارومیه برگزار شد گزارشی از عملکرد میز‌های تخصصی ۷ کارگروه تخصصی مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه ارائه و در خصوص موارد مطرح در این میز‌ها تبادل نظر شد.

فرماندار شهرستان ارومیه در این جلسه با اشاره به نقش برجسته بسیج در ابعاد مختلف گفت، رد پای بسیج را میتوان در سگل گیری، استمرار و شکوفایی انقلاب اسلامی به وضوح مشاهده کرد.


آقای عماری بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام را لازمه اجرای امور دانست و تصریح کرد: باید با پرهیز از بخشیی نگری و افزایش بهره وری زمینه رشد استان و شهرستان ارومیه را فراهم کنیم و برای حصول این نتیجه تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان ارومیه برای تحقق اهداف مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه آماده به کار است.


آقای علی جانپور رئیس دانشگاه ارومیه به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این مجمع و کارگروه‌های ۷ گانه ارائه کرد و گفت؛ دانشگاه ارومیه به عنوان دانشگاه مادر با دانشگاه‌های اقماری یک هزار و ۶۰۰ هیات علمی دارد که همگی برای حل مشکلات مرکز استان با استفاده از اصول علمی و فنی آماده خدمت رسانی هستند.


سرهنگ عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارومیه نیز در این جلسه گفت تا کنون با استفاده از متخصصان امر مسائل مهمی، چون مدیریت آب، وضعیت شرکت‌های دانش بنیان و تقویت کشت گیاهان دارویی در میز‌های تخصصی این نهاد به بحث و تبادل نظر گذاشته شده است و بسیج با تمام توان برای حل مشکلات شهرستان ارومیه اعلام آمادگی می‌کند.


در پایان مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه از مسئولان کارگروه‌ها تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.