هواشناسی استان بوشهر اعلام کرده است که از امروز تا یکشنبه دمای هوا روند کاهشی دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از بعدازظهر امروز سرعت وزش باد‌های شمالی افزایش می‌یابد و با تداوم وزش آن تا پایان یکشنبه هفته آینده خلیج فارس به تناوب مواج پیش بینی می‌شود.

محمدرضا انصاری افزود: در این مدت دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت.

به گفته وی، امروز هم بر روی دریا (به‌ویژه مناطق مرکزی و جنوبی) با افزایش ابر، احتمال وقوع بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی افزود: تا فردا، آسمان استان، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، بر روی دریا به‌ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان گاهی بارش پراکنده باران و رعدوبرق خواهد بود و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و گاهی افزایش ابر رخ می‌دهد.

انصاری گفت:جهت وزش باد نیز بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و از بعدازظهر در مناطق مرکزی و جنوبی بر روی دریا ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته او، ارتفاع موج دریا نیز ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و در مناطق مرکزی و جنوبی از عصر امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۰۷، مد اول ساعت ۰۸:۵۰، جزر دوم ساعت ۱۲:۴۱ و مد دوم ساعت ۱۹:۴۶ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.