استاندار کردستان امروز از طریق سامانه سامد پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مردم استان شد.

 استاندار کردستان در ادامه برنامه‌ها و رویکردهای دولت سیزدهم برای ارتباط بی واسطه با مردم،صبح امروز از طریق سامانه سامد به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پاسخگوی درخواست‌های جمعی از شهروندان کردستانی شد.

اسماعیل زارعی کوشا به اهمیت ارتباط بی واسطه با مردم اشاره کرد و افزود: ارتباط مستقیم مسئولین با مردم می‌تواند علاوه بر تسریع در رفع مشکلات به همدلی و افزایش اعتماد مردم به ادارات و سازمان‌ها کمک کند.

هرچند اعلام شده بود استاندار امروز به طور تلفنی پاسخگوی درخواست‌های مردمی است ولی جمعی از شهروندان در مرکز سامد استانداری حضور پیدا کرده بودند تا از نزدیک مشکل خود را بیان کنند.

استاندار کردستان پاسخگوی تماس های مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۳:۳۶ ۳۱ تير ۱۴۰۲
باسلام خدمت استاندار محترم و مردمی استان کردستان......جناب استاندار محترم با همه بزرگواری و خدمتگزاری ان جناب برای استان کردستان ولی واقعا تعدادی از روستاها از هر هرگونه خدمات عمرانی و توسعه عقب مانده آند و هیچگونه توجهی به آنها نمیشود. نمونه روستای کاظم آباد که آخرین روستای بخش مرکزی شهرستان قروه و گلوگاه چندین شهر و روستاهای زیاد میباشد که به علت بی توجهی مسولین 30/درصد جمعیت آن مهاجرت نموده و اگر حل مشکل نشود خالی از سکنه خواهد شد واین زیبنده نیست که روستایی روی اتوبان اصلی خالی از سکنه باشد چون نسبت به روستاهای همجوار هیچگونه امکاناتی ندارد. لذا از استاندار محترم درخواست داریم تا توجهی کریمانه نسبت به این روستا اقدام و دستور فرمایند.