رسوایی کلاهبردار آگهی جعلی فروش تراکتور

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: فردی که با درج آگهی جعلی فروش تراکتور در سایت‌های واسط خرید اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: با مراجعه چند نفر به پلیس فتا با در دست داشتن مرجوعه قضائی و درخواست رسیدگی به شکایت‌های خود در مورد کلاهبرداری از طریق سایت دیوار با آگهی جعلی فروش تراکتور، در این خصوص ماموران پلیس فتا به طور ویژه این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او بیان کرد: متهم با درج آگهی با قیمت پایین‌تر و وسوسه انگیز فروش تراکتور کشاورزی در سایت دیوار، اقدام به اخذ بیعانه از قربانیان کرده بود.

رئیس پلیس فتا استان یزد تصریح کرد: متهم پس از اخاذی از چند نفر سیم کارت خود را تعویض و دوباره با مشخصات دیگری اقدام به درج آگهی کرده بود.

ابوطالبی گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی، متهم را در یکی از استان‌های شمال کشور شناسایی کردند و پرونده برای سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال شد.

او تصریح کرد: هموطنان تا قبل از مشاهده و کسب اطمینان از اصالت کالا از پرداخت هر گونه مبلغ تحت عنوان بیعانه به فروشندگان خودداری کنند و به ماهیت فریبنده سایر آگهی‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها منتشر می‌شود، توجه نکنند.

رئیس پلیس فتا استان یزد بیان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده همچنین کاربران می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند و شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.