مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در طرح نذر آب ۵ بیش از ۲ میلیارد ریال خدمات حمایتی توسط جمعیت هلال احمر خوزستان ارائه شده است.

وحید شعبانی گفت: هلال احمر خوزستان طرح نذر آب را اجرا می‎‌کند و یکی از فعالیت‌های بشردوستانه مشخص حوزه داوطلبانه، نذر آب است.

او با اشاره به اجرای پویش ملی نذر آب از سال ۱۳۹۷ برای ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات خانوار‌های روستایی محروم، می گوید: این طرح در مناطق کمتر توسعه یافته و دارای تنش آبی خوزستان اجرا شده که پس از ارزیابی در شهرستان‌های مختلف، روستای پاریو جذب از شهرستان اندیکا و روستا‌های بنی معامه شمالی و ظهیریه از شهرستان هویزه برای پنجمین مرحله نذر آب در استان انتخاب شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: خدمات نذر آب در قالب پروژه‌های آبرسانی، معیشتی- حمایتی، اقلام بهداشتی و ارائه خدمات درمانی رایگان و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی ارائه می‌شود.

به گفته او امسال این فعالیت‌ها با ۴ محور اصلی زیست محیطی، سلامت محور، معیشت محور و توانمند سازی انجام شد که با مراجعه ۳۲۰ نفر به کاروان سلامت از خدمات دارویی به ارزش ۲۸ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال بهره‌مند شده اند.

شعبانی گفت: این خدمات شامل ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۹۰ میلیون ریال، ۱۰۰ بسته کمک آموزشی به ارزش ۱۵ میلیون ریال، ۳۵۰ بسته اقلام بهداشتی به ارزش ۲۶۵ میلیون ریال و خدمات آبرسانی به ارزش ۱ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال میان خانوار‌های کم برخوردار در روستا‌های بنی معامه شمالی، ظهیریه و پاریو جذب توزیع شد.

برچسب ها: آب شرب ، تامین آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.