مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: در حال حاضر آبرسانی به ۷۸۰ روستا در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی ابلاغ شده و عملیات اجرایی آبرسانی در ۶۰۹ روستای خوزستان در حال اجرا است.

محمدرضا کرمی نژاد گفت: پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های خوزستان با سرعت در حال اجرا است و خوزستان پیشتاز اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کشور است.

او می گوید: در خوزستان پروژه‌های محرومیت‌زدایی با همکاری سپاه پاسداران و قرارگاه کربلا در حال اجرا است و پیمانکاران زیادی در شهر‌های هدف با نظارت سپاه و مجموعه آب و فاضلاب خوزستان در حال کار هستند. این مساله نوید خوبی به مردم خوزستان در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی است.

به گفته او آبرسانی به روستا‌های ایذه و اندیکا باید با سرعت اجرایی شود و در حال برنامه‌ریزی برای آبرسانی به ۲۳ روستای ایذه در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی هستیم و برنامه داریم هفته آینده این پروژه را کلنگ‌زنی کنیم. همچنین آبرسانی به روستا‌های اندیکا خواسته به حق مردم است و باید اجرای پروژه‌های آبرسانی به این روستا‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: آبرسانی به ۷۸۰ روستا در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی ابلاغ شده است و عملیات اجرایی آبرسانی در ۶۰۹ روستای خوزستان در حال اجرا است و با سرعت در حال کار هستیم تا آبرسانی به روستا‌های هدف انجام شود.

تاکنون ۵۳۵ کیلومتر خط انتقال آب در روستا‌های خوزستان اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.