مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: ۱۶۶ پروژه عمرانی با حدود ۵۰۰ کلاس درس در استان در دست اجرا است.

چاوشان در مراسم تودیع و معارفه ذی‌حساب اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: ۱۶۶ پروژه عمرانی با حدود ۵۰۰ کلاس درس و زیر بنای ۷۹ هزار متر مربع در دست اجرا داریم.

او افزود: میزان اعتبارات در سه سال گذشته با رشد ۱۳۲ درصدی در سال ۱۴۰۰ به ۲۴۸ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: در دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ نیز حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات ملی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوده است.

چاوشان با بیان اینکه تعهدات خیرین مدرسه ساز در استان نیز ۷۰ درصد رشد داشته است، عنوان کرد: میزان تعهدات خیرین به ۸۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

به گفته او هزینه تمام شده هر کلاس درس در استان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

 ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: جایگاه ذی‌حسابان در پازل توسعه استان یک جایگاه ارزشمند و تأثیرگذار است.

او ادامه داد: این استان علی رغم محرومیت‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی زیادی نیز از جمله در حوزه نیروی انسانی توانمند و نخبه دارد.

ذاکریان تصریح کرد: هرچه چتر نظارت ذی‌حسابان در دستگاه‌های اجرایی گسترده‌تر شود اهداف قانون گذار در اجرای بودجه و همچنین صیانت از بیت‌المال مؤثر‌تر و دقیق‌تر صورت خواهد گرفت.

در این مراسم از خدمات «محمدرضا خیاط» ذی‌حساب قبلی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز خراسان جنوبی تقدیر و «محمد حسین سعیدی» به عنوان ذی‌حساب جدید معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.