قائم مقام دبیرخانه شورای قرآن در استان همدان گفت: از ۲۳ تا ۲۹ بهمن‌ماه همزمان با بعثت پیامبر اکرم (ص) به نام هفته قرآن نامگذاری شود.

جواد سعیدی، با اشاره به برنامه‌های قرآنی ایام دهه فجر و هفته قرآن که در شورای قرآن همدان به تصویب رسید، گفت: با توجه به اینکه در آخرین جلسه شورای قرآن استان که هفته گذشته برگزار شد، طرح نامگذاری هفته قرآن مطرح شد که از ۲۳ تا ۲۹ بهمن‌ماه همزمان با بعثت پیامبر اکرم (ص) به نام هفته قرآن نامگذاری شود.

او افزود: به همین منظور کارگروهی با عضویت متولیان امور قرآنی و تشکل‌های قرآنی تشکیل می‌شود و کلیه این فعالیت‌ها بر عهده این کارگروه و همچنین با همکاری دبیرخانه انجام می‌گیرد.

قائم مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان گفت: در ایام الله فجر امسال و هفته قرآن برنامه‌هایی از جمله همایش‌های قرآنی، کرسی‌های تلاوت، جشنواره‌ها، مسابقات و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

سعیدی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در سراسر استان، گفت: این محافل با حضور ۱۰ نفر از قاریان ممتاز بین‌المللی در این ایام برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه کلیه فعالیت‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی قرآن، مردم و با نظارت دبیرخانه شورای قرآن استان انجام خواهد شد، گفت: مجموعه‌های استانداری در به خط کردن دستگاه‌ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در راستای اجرای سند قرآنی و برنامه‌های هفته قرآن مقرر شد هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها: هفته قرآن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار