رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از راهیابی ۱۷ هزار دانش‌آموز مدارس استان به مسابقات منطقه‌ای قرآن آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,عباس تجری ،رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه ۳۸ هزار دانش‌آموز استان در هفته قرآن، نماز و عترت در سطح مدارس با یکدیگر رقابت کردند، تصریح کرد: از بین این افراد شرکت‌کننده ۱۷ هزار دانش‌آموز به مرحله منطقه‌ای راه یافته‌اند.

او با بیان اینکه مسابقات قرآن آموزش و پرورش در سطح منطقه‌ای بهمن‌ماه برگزار می‌شود، افزود: حد نصاب ورود افراد برتر به مسابقات قرآن در سطح استانی هزار نفر است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش همدان از افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن امسال خبر داد و گفت: با توجه به ثبت نام اینترنتی مسابقات، تبلیغات گسترده و البته حضوری شدن مدارس، تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته بود.

تجری با اشاره به اینکه امسال روال ثبت نام نیز تغییر کرده بود، افزود: در سال‌های گذشته ثبت نام دانش آموزان در مرحله درون آموزشگاهی بر اساس استعدادیابی معلمان انجام می‌گرفت، اما امسال فراخوان عمومی منتشر شد و هر دانش‌آموز بر اساس علاقه خود می‌توانست در رشته موردنظر ثبت نام کند.

او بیان کرد: دانش آموزان همدانی تا ۵ روز فرصت داشتند از طریق لینک‌های موجود در شبکه شاد ثبت نام خود را در رشته موردعلاقه در مسابقات قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش انجام دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.