مسئول انجمن اسلامی دانش‌آموزان همدان گفت:آشنایی دانش‌آموزان با ابعاد جریان فتنه ۸۸ ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدصالح جباری مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت:  آموزش و پرورش باید رسالت خود در راستای شناساندن ابعاد جریان فتنه ۸۸ به دانش آموزان را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

او با بیان اینکه مدارس بهترین مکان برای آشنایی دانش آموزان با جریان فتنه ۸۸ است، اظهار داشت: دانش‌آموزان انجمن اسلامی استان همدان همزمان با یوم الله ۹ دی اقدام به برگزاری بیش از ۲۰ مدرسه نمایشگاهی با موضوع «فتنه تقلب» می‌کنند که هدف اصلی این برپایی این نمایشگاه‌ها تبیین کامل این جریان برای دانش‌آموزان است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با بیان اینکه فتنه ۸۸ باید از جنبه‌های مختلفی بررسی و تبیین شود، گفت: کار امروز ما در سنگر تعلیم و تربیت این است که نوجوانان را با حوادث زمان آشنا کنیم تا آنان با بهره مندی از تجربیات گذشته و با بصیرت کامل بتوانند از پس حوادث آینده برآیند.

جباری با بیان اینکه حماسه ۹ دی جلوه بصیرت افزایی و ولایتمداری ملت ایران است و مردم با حضور خود در مقابل دشمنان بصیرت خود را نشان دادند، افزود: نباید اجازه دهیم نسل جوان حماسه ۹ دی را فراموش کند و حماسه ۹ دی به عنوان یک رویداد مهم و ماندگار باید به خوبی برای همگان تبیین و تشریح شود.

او با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ویژه جوانان در آینده نظام اسلامی، تصریح کرد: براساس فرموده مقام معظم رهبری جوانان باید با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان به خوبی آشنا شوند، گذشته این کشور را بخوانند و بدانند که چه بر سر این ملت آمده و با امید به آینده برای پیشرفت نظام اسلامی جهاد کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده همزمان با ایام الله دهه فجر مجموعه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در تمامی مدارس مقطع متوسطه دوم استان همدان و با محوریت گام دوم انقلاب به همت انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برپا خواهد شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.