مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستانگفت: در استان سیستان و بلوچستان ۳۲۵۰ دانش آموز در ۸۵ مدرسه استثنایی در ۳۰ منطقه و شهرستان آموزش و پرورش مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این آیین برخورداری همه دانش آموزان از عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را، هدف و موضوع مهم نظام مقدس تعلیم و تربیت دانست و گفت: در استان سیستان و بلوچستان ۳۲۵۰ دانش آموز در ۸۵ مدرسه استثنایی در ۳۰ منطقه و شهرستان آموزش و پرورش مشغول به تحصیل هستند.

میر عبدی بر لزوم توجه مخصوص به دانش آموزانی که دارای نیاز‌های ویژه هستند تاکید کرد و افزود: هماهنگی تمامی نهاد‌ها در حل مشکلات دانش آموزان با نیاز‌های ویژه، این افراد را برای زندگی فعال در کنار سایر اقشار جامعه قرار می‌دهد. وی توجه منطقی به این دانش آموزان را زمینه ساز شکوفایی استعداد‌های بی نظیر آنان برشمرد.

میر عبدی بر لزوم توجه مخصوص به دانش آموزانی که دارای نیاز‌های ویژه هستند تاکید کرد و افزود: هماهنگی تمامی نهاد‌ها در حل مشکلات دانش آموزان با نیاز‌های ویژه، این افراد را برای زندگی فعال در کنار سایر اقشار جامعه قرار می‌دهد.

وی توجه منطقی به این دانش آموزان را زمینه ساز شکوفایی استعداد‌های بی نظیر آنان برشمرد.

میرعبدی گفت: اتاق جهت یابی وحرکت مخصوص دانش آموزان روشن دل استان با اعتباری قریب به ۳۷۰میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاورد‌ها و خلاقیت‌های دانش آموزان استثنایی استان برپا شده بود که مورد توجه و بازدید حضار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار