عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری باید بسته جامع کلان پروژه‌های محرک توسعه را بر اساس سیاست ها ارائه دهد تا با اجرای کلان پروژه ها، یادگاری از این دوره برای مردم به جا بماند.

فاطمه سلیمی روز دوشنبه در شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: کلان پروژه‌ها باید تاثیرگذاری در بین زائران و مجاوران داشته و برای مردم ملموس باشد.

وی اضافه کرد: شهردار باید دوره های پیشین شهرداری را بررسی و بر اساس الگوگیری بهینه، کلان پروژه های این دوره را به صورت مستند ارائه و برنامه ریزی کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اعضای شورای شهر، نقش سیاستگذاری و نظارتی بر عملکرد شهرداری دارند و باید اجرای کلان پروژه ها و سیاستهای شورا را از مدیریت شهری مطالبه کنیم.

سلیمی افزود: ساختارها در مدیریت شهری باید پویا باشد و تعامل با دستگاه های استان نیز از الزامات حکمرانی شایسته مدیریت شهری است.

وی تاکید کرد: جسارت مدیران عملیاتی شهرداری نباید گرفته شود و در تمام لایه های شهرداری تا سطوح کارگری باید روح برنامه‌ریزی نهادینه و به سرمایه انسانی نیز برای پیشبرد برنامه ها و اهداف مدیریت شهری توجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید بر اساس سیاست‌های شورا، برنامه، بودجه، ساختارها و فرایندهای اجرایی برنامه‌ریزی شود و برنامه‌ها باید با سیاست‌های شورا و اسناد فرادستی نظام و بیانیه گام دوم انقلاب هماهنگ باشد.

یک سوم از جمعیت سه و نیم میلیون نفری کلانشهر مشهد در مناطق حاشیه شهر سکونت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.