جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ۱۰ تن گوجه فرنگی قاچاق در پایانه مرز خسروی در شهرستان مرزی قصرشیرین با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه حین گشت زنی حوالی مرز خسروی به یک دستگاه کامیون که در حال تخلیه بار داخل یک خودرو عراقی بود، مشکوک و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ تن گوجه فرنگی قاچاق که به شکل ماهرانه‌ای زیر بار فلفل دلمه‌ای مخفی شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال است گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر برای صدور احکام به دستگاه قضا معرفی شدند.

سردار سلمانی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: کشفیات صورت گرفته در هشت ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد رشد داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه پایانه مرزی قصرشیرین و خسروی محل ورود اسلحه و شراب و مواد روان گردان و.. است و گوسفند و آرد و برنج و بنزین و گازوئیل هم از ایران به عراق مدام قاچاق می شود.