محسنی اژه‌ای گفت:احکام تعداد دیگری که اقدام به قتل و ایجاد ناامنی با سلاح گرم و سرد کرده بودند نیز بعضاً تایید شده و به زودی اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (۱۴ آذر) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در راه دفاع از حق جهادی بی‌مثال داشتند و الگو و اسوه‌ای بی‌همتا در عبودیت و بندگی و تجلی جایگاه متعالی زن، مادری و همسرداری هستند.

رئیس دستگاه قضا در ادامه با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، تصریح کرد: ۱۶ آذر، روز دانشجو، یادآور مقابله دانشجویان در برابر استکبار جهانی و نفوذ اجانبی نظیر آمریکا و انگلیس در کشور است. امروز نیز دانشجویان ما بیش از گذشته در مسیر مقابله با استکبار جهانی هستند و اجازه تحریف و انحراف مسیر حق‌طلبانه مبارزه با مستکبران را نمی‌دهند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن در این مقطع به هدف خود نایل نشده است، گفت: دشمن و عوامل و اذناب او تلاش دارند با ایجاد رعب و وحشت و دروغ‌پردازی و تحریف مسائل، نگذارند فتنه‌ای که روشن کرده‌اند خاموش شود؛ لذا مسئولان قضایی و انتظامی و امنیتی باید در نهایت جدیت با عناصری که درصدد اقدامات ایذایی ضدمردمی هستند برخورد کنند.

قاضی‌القضات تاکید کرد: کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آن‌ها را تهدید می‌کنند که اگر مغازه‌شان را نبندند، آن را به آتش می‌کشند یا کسانی که که کامیون‌داران و رانندگان زحمتکش را تهدید می‌کنند که اگر بار‌ها را به مقصد برسانند به ماشین‌های‌شان آسیب وارد می‌آورند؛ این‌ها موارد و مصادیق ایذاء و آزار رساندن به مردم است؛ لذا مسئولان قضایی و انتظامی و امنیتی به این قبیل موارد ساده ننگرند و با سرعت و قاطعیت به شناسایی و دستگیری و محاکمه این عناصر ایذاء مردم بپردازند.

رئیس عدلیه در همین راستا به دادستان‌های سراسر کشور نیز دستور داد تا شناسایی و دستگیری عناصر تهدیدکننده مردم، شهروندان، کسبه و کامیون‌داران را از دستگاه‌های انتظامی و امنیتی مطالبه کنند و با این نگرش که این نوع تهدید کردن یک تهدید ساده نیست، به تعقیب و محاکمه و مجازات این عناصر تهدیدکننده مبادرت ورزند.

رئیس دستگاه قضا در ادامه مجدداً به موضوع دروغ‌پردازان پرداخت و گفت: تاکید می‌کنم مسئولان ذیربط قضایی کسانی که با پیام‌های دروغین و کذب مردم را تحریک یا نگران کرده یا حرفی می‌زنند و ادعایی بدون سند دارند که موجب تشویش اذهان می‌شود را با سرعت فرا بخوانند و از او توضیح بخواهند و چنانچه توضیح و دفاع مؤثری نداشت، نسبت به تعقیب قضایی او اقدام کنند؛ توجه داشته باشید که این یک دروغ معمولی نیست؛ درست است که اگر کسی تشویش اذهان کند او هم قابل تعقیب است، اما این موارد مذکور یک دروغ معمولی نیست، لذا مسئولان ذیربط قضایی با این نگاه قضیه را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در ادامه نشست امروز اظهار کرد: برخی افراد از روی غفلت یا لاابالی‌گری بصورت فردی مبادرت به گناه یا جرم یا زیر پا گذاشتن قانون می‌کنند؛ نوع مواجهه و برخورد با این قبیل افراد باید عمدتاً مبتنی بر تنبّه دادن او و نهی از منکر باشد؛ در مقابل، افرادی هستند که عالماً و عامداً و با هدف دهن‌کجی، با قانون و شرع و ارزش‌های اخلاقی مخالفت می‌ورزند؛ برخورد با این دسته دوم، متفاوت است؛ آن‌ها نه از روی لاابالی‌گری بلکه به خواست دشمن در ملاء‌عام قوانین را زیر پا می‌گذارند و به مخالفت با قانون می‌پردازند، این یک گناه و جرم و خلاف قانون است و به خواست دشمنان و بدخواهان است؛ به این مسئله نیز نباید به عنوان یک جرم عادی نگاه کرد؛ این یک جرم آشکار است و ضابطین اختیار دارند و باید با یک جرم مشهود برخورد کنند و مجرمان را تعقیب کرده و به دستگاه قضایی تحویل دهند.

وی افزود: دستگاه اطلاعاتی ما نیز ضروری است رابطه بین این افراد و عناصر اصلی و لیدر‌ها و سازمان‌دهندگان این موارد مجرمانه با سرویس‌های بیگانه و افراد بدخواه را شناسایی کنند و آن‌ها را تحویل قوه قضاییه دهند و مسئولان ذیربط قضایی نیز باید با جدیت با این قضیه برخورد کنند؛ چرا که این دیگر لاابالی‌گری نیست بلکه به خواست دشمن یک دهن‌کجی به قانون و شرع است؛ لذا به این موضوع نیز باید نگاه ویژه‌ای شود.

رئیس دستگاه قضا در ادامه، از مسئولان و نیرو‌های خدوم و مجاهد قضایی، امنیتی، وزارت اطلاعات، سپاه، انتظامی و نظامی و که طی مدت اخیر با تلاش‌های شبانه‌روزی، دشمن را در نیل به هدف شوم خود مبنی بر ایجاد ناامنی برای مردم ناکام گذاشتند و در این مسیر و برای جدا شدن صفوف افراد فریب‌خورده و غافل با عناصر اصلی، صبر پیشه کردند و رنج کشیدند و مجروح و شهید دادند، تقدیر و تشکر وافر به عمل آورد و بر استمرار این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها تا ناامیدی کامل دشمن و فهماندن این موضوع به دشمن که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جای این فتنه‌گری‌ها و جنایت‌ها نیست، تاکید کرد و ابراز داشت: ممکن است در زمان مشخصی دستگاه‌های مسوول صبر پیشه کنند، اما این صبر بی پایان نیست.

قاضی‌القضات با اشاره به مجازات اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، گفت: برخی عناصر فاسد همراه با سرویس‌های بیگانه بخصوص رژیم صهیونیستی، توسط دستگاه اطلاعاتی و امنیتی شناسایی شدند و دستگاه قضایی نیز در مراحل دادسرا و دادگاه بدوی و دیوان‌عالی با قاطعیت و منطبق با قانون و در عین حال به سرعت به پرونده آن‌ها رسیدگی کرد و آن‌ها روز گذشته به جزای خود رسیدند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به رسیدگی‌های سریع و قاطعانه و قانونی به پرونده عناصر اغتشاشات اخیر، بیان داشت: تعدادی از اغتشاشگران محکوم به حبس و بعضاً زندان‌های طویل‌المدت شدند و احکام تعداد دیگری که مفسد و محارب بوده و اقدام به قتل و ایجاد ناامنی با سلاح گرم و سرد کرده بودند نیز بعضاً تایید شده و به زودی اجرا خواهد شد.

رئیس عدلیه تصریح کرد: رسیدگی به پرونده برخی از عناصر اغتشاشات واقعاً در زمان کوتاهی انجام شد؛ پرونده موردی که در مشهد رخ داده بود و دو نفر به وضع فجیعی به شهادت رسیده بودند، در مدت کوتاهی و منطبق با قانون رسیدگی شد و عوامل این جنایت محاکمه شدند و پرونده مربوطه به دیوان عالی کشور رفته است.

وی افزود: حکم پرونده جنایت رخ داده در کرج نیز امروز صادر خواهد شد و پرونده‌های مربوط به اصفهان نیز در شرف آماده شدن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تاکید کرد: برای عناصر اصلی فتنه و اغتشاشات اخیر و کسانی که ناامنی ایجاد کرده و در زمره مسببین بودند و آن‌ها که بر روی این آتش، بنزین ریختند، منطبق با قانون، مجازات‌های بازدارنده تعیین می‌شود.

رئیس قوه قضاییه همچنین اظهار داشت: شورای امنیت موضوع خسارت به اموال مردم در جریان اغتشاشات اخیر را دنبال می‌کند و مقرر شده که افراد خسارت‌دیده، موارد خسارت را اعلام کنند تا بررسی شود؛ پس از آماده شدن این موارد، مراجع و محاکم قضایی ما نیز رسیدگی‌های قانونی را در قبال موضوع خسارت به اموال مردم و مباشران و معاونان این قضیه به عمل خواهند آورد.

رئیس دستگاه قضا در ادامه به خانواده‌ها و والدین توصیه کرد که با توجه به روشن شدن تمامی ابعاد قضایای اخیر، مراقبت‌های لازم را بیش از گذشته داشته باشند تا خدایی‌ناکرده جوانان‌شان دستمایه اغراض و مطامع دشمنان و شیطان‌صفتان قرار نگیرند و مرتکب جرمی شوند که با ایجاد سابقه کیفری، به آینده آن‌ها نیز لطمه وارد آورد.

رئیس عدلیه با اشاره به برگزاری نشست‌های هم اندیشانه و مستمر خود با گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی، با بیان مفید بودن این نشست‌ها به مسئولان عالی قضایی توصیه کرد تا به فراخور مسئولیت‌های خود آن‌ها نیز مبادرت به برپایی این قبیل جلسات داشته باشند و از نظرات و همفکری گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام و المسلمین نیری در سمت‌های مختلف قضایی، بویژه ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات تقدیر به عمل آورد و برای حجج‌الاسلام موحدی و قدیانی در سمت‌های ریاست دادگاه عالی و دادستانی انتظامی قضات آرزوی توفیق کرد.

در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از دستگیری یک باند وارد کننده مواد مخدر به زندان در یکی از استان‌های شرقی کشور خبر داد و گفت: ۷ عضو این باند از طریق جاسازی بلعی، قصد وارد کردن بیش از پنج کیلوگرم مواد مخدر به زندان را داشتند.

خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز طی سخنانی در این جلسه، یکی از لوازم حکمرانی مطلوب را شفافیت در امور دانست و گفت: متأسفانه برخی دستگاه‌ها چندان پایبند به این موضوع نیستند و حتی در مواردی مشاهده می‌شود در برابر شفافیتی که قانون تکلیف کرده نیز از خود مقاومت نشان می‌دهند.

وی در ادامه، شفافیت امور و هوشمندسازی فرآیندها را از جمله سیاست‌های کلی حاکم بر برنامه هفتم توسعه عنوان کرد و گفت: به همت سازمان بازرسی، در روز یکشنبه ۲۰ آذر همایش ملی «ارتقا شفافیت» با حضور سران قوای سه گانه برگزار خواهد شد.

کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه نیز در این جلسه با اشاره به راه‌اندازی سرویس ثنا برای اتباع بیگانه گفت: از ابتدای آذر ماه تا به امروز، هزار و ۵۵۹ نفر از اتباع بیگانه از کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان اقدام به ثبت و راه‌اندازی سامانه ثنا کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Israel
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
خشونت = نابودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
کسی که تهدید می کنه بد جوری ترسیده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
چرا باید رافت اسلامی شامل سلبریتی های بی غیرت وطن فرشی مثل کتایون ریاحی ، شهریاری، برومند امثالهم بشه که همه به خودشون اجازه بدن هر غلطی رو خواستن کنن
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۰:۴۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
امروز کلیپی در اینستا دیدم تنم لرزید چادر از سر دختر شیعه کشیدن آقا چرا برخورد نمی کنن چرا ما نباید امنیت داشته باشیم چرا خانمم که داره میره بیرون من نگران باشم که چادر سرش هست یه موقع یک بی سرپای بی غیرتی چادر از سرش نکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
جدا از بحث اغشاشات و اعتراضات فعلی موجود در کشور، خود دروغگویی و دروغ پراکنی میتواند یک تمدن و فرهنگ غلط را برای کشور به سایر کشورها مخابره و ایاد ذهنیت کند. برای همین واقعا اگرالان هم در این برهه از زمان و شاریط حاکم بر کشور نبودیم، خود قوه قضائیه باید به مسئله دروغگوی و دروغ پراکنی بخصوص در بستر فضای مجاز می پرداخت و امیدوارم با تصمیمات اتخاز شده، از نهادینه شدن این رذیله اخلاقی جلوگیری شود.

یکی از دعاهای داریوش اول هم همین بود که «اهورامزدا! این کشور را از دشمن، خشک‌سالی و دروغ دور بدار.
Germany
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
یه بار ندیدم و نشنیدیم قوه قضاییه با این براندازا یا اغتشاشگرا یا هر کوفتی اسمشونه برخوردی بکنه بعد بگن پدرشونو در آورد ندیدم و نشنیدیم خداوکیلی....یکم غیرت خرج کن حرف که فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
اگر قوه قضاییه در سالهای گذشته با سارقین, اراذل اوباش, قاچاقچیان مواد مخدر, متجاوزین به نوامیس مردم و مفسدان اقتصادی با قاطعیت برخورد می کرد، اینک شاهد این مسایل نبودیم. جدای از معترضین؛ اکثر کسانی که در این اغتشاشات دست به کارهای خطرناک میزنند از کسانی هستند که قوه قضاییه با آنها برخورد قاطعی نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
پس صنایع فولاد مبارکه چی شد؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
کامیونداران هر کدوم ماهی ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون داران کار میکنن البته کشنده ها دیگه چی میخان کرایه از بندر تا تهران
رو کردن نزدیک ۳۰ میلیون چقدرش صرف لاستیک گازوییل
خرابی وراننده و بارنامه وجریمه و... میشه
برید سر مرز بازرگان ببینم قیمت کشنده رو کردن چقدر
از بس که متقاضی داره کسی که ۷ میلیارد میده اف اچ 500
خو مشخصه که ماهی ۳۰۰ میلیون داره درمیاره
هر کشنده داری برید نگاه کنید تو این دو سه سال اخیر
که کرایه به اوج فلک رسیده ببینم چندتا کامیون خریده
هنوز هم اعتصاب میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
من خودم مغازه دار هستم هیچ کس مجبور نکرده من که مغازم ببندم و مغازه من توی این ۳ روز باز هست، ولی تو این روزها که قیمت دلار نجومی شده جنس نفروشیم بهتره چون هرچیزی که فروختی باید دوبرابر بخریم این یعنی نابودی.خیلیا بخاطر همین بسته هستن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
اختلاس گران دزدها رانت خواران مدیران بی کفایت بی عرضه بی سواد اینها چطور ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
باسلام واحترام
تنها راه ایجاد آرامش روانی در جامعه برخورد قاطع ومحکم قوه قضاییه است.
Iran (Islamic Republic of)
یه دهه هفتادی
۰۸:۴۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
مسئولین همه ی این مشکلات باید از ریشه حل بشه خود من هم جوونم واقعا کار نیست کسایی که میگید برای آدم کاری کار هست میدونم کار هست با پارتی کار هست طرف از ۳ جا داره حقوق میگیره اونوقت ما شرمنده پدرو مادرمون میشیم خوب این باعث میشه اعصاب منو امثال من خراب بشه مشکلات کشور بیکاری و گرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
آقای قاضی القضات مردم شکایت خودشون رو کجا ببرن؟ ...............
Iran (Islamic Republic of)
ساده
۰۸:۰۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
کاش یک بار مسئولینی که وضعیت معیشت مردم رو به این روز انداختن شناسایی و محاکمه میشدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
مردم باید بسیجی وار در میدان حضور فعال داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
جلوی حضور خانم های بی حجاب و بد حجاب را در جامعه باید گرفت این اشخاص بی بند باری و در پی آن فحشا را در جامعه گسترش میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
یک سر به شهرک بوعلی در منطقه دو شهر تهران بزنید. هر شب اغتشاشگران با توهین، مردم را تهدید به وضعیت قرمز جنگی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
یک سر به شهرک بوعلی در منطقه دو شهر تهران بزنید. هر شب اغتشاشگران با توهین، مردم را تهدید به وضعیت قرمز جنگی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
بهتر است چند تا از مدیران مترو تهران را برکنار کنید چون به طور عمد با اغتشاش گران همکاری میکنند و جلوی ورود خانم های بی حجاب به مترو را نمیگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
به مدیر مترو ربطی نداره وقتی مترو پلیس داره :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
بهتر است چند تا از مدیران مترو تهران را برکنار کنید چون به طور عمد با اغتشاش گران همکاری میکنند و جلوی ورود خانم های بی حجاب به مترو را نمیگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
اوضاع اقتصادی کشور را به این روز انداختن و دلار و همه چیز هر روز داره گرون تر میشه هم محاکمه و اعدام کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
چی شد؟؟؟
مگه اوضاع اقتصادی خوب بوده که الان بد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
اقای رییس لطفا به بازار ارز، گرانی که داراه نابودمون میکنه خیانت، رانت، 97 هزار میلیار چپاول رابررسی کنید وام ازدواج وام مسکن روستایی تا نابود نشیدیم یه کاری کنید یه کم به فکر ملت باشید
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۳:۱۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
سلام لطفا به استحضار مسئولین محترم برسانید یکی از عللی که شاید باعث عدم ارائه خدمت توسط کامیون داران بشه عدم توان مالی بعلت عدم پرداخت کرایه ها توسط باربری ها و امور دام هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
بدبختا آنقدر بی پناه شدن میخوان با تهدید آبرویی برا خودشون دست و پا کنن، عُرضه براندازی هم ندارید خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
ما وطن دوستان خوشحال میشیم وقتی میشنویم کسانیکه مردم را برای اعتصاب تحریک میکنن دستگیر شدن یا فروشگاهشان پلمپ شده.قوه قضایه از شما ممنونیم.به اجرای عدالت ادامه دهید که ما مردم پشت شما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
تقی
۲۲:۵۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
سلام علیکم
برادر بزرگوار، جناب اژه ای عزیز...
حکم تیر برای دشمنان مسلح در صحنه
دادگاه صحرایی فوری فوتی
مماشات و رأفت اسلامی ممنوع
به فرمایش مولا علی ع: اسلام، دین رحمت و رأفت است...
اما گاهی باید از سرنیزه استفاده کرد.
دشمن تا دندان مسلح و قداره بدست، علنی جنگ میکند،،، بیرحمانه میکشد و...
یا بکشید.
یااینکه علت کوتاهی و قصور درصحنه را برای ملت توضیح بدهید.
درغیراینصورت شماها مردود اید!
و... !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
با مسئولینی که هر روز وضع معیشت مردم رو بدتر می کنن چیکار کنن؟
اگر با این ها مماشات ممنوع، با اون ها هم مماشات ممنوع
قبول داری دیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
با زور کار درست نمیشه با تهدید وغیره .... جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
شماقیمت هارابه سال۱۳۹۷برگشت دهیدهمه اعتصابات و اغتشاشات فروکش میکندعلت همه ناآرامی هاریشه اقتصادی دارد.حضرات ۱۰۰میلیارددلاری که پنهان کرده اندبرای رورمبادا الان آن روزمبادامیباشد۱۰۰میلیارددلاررابریزیددربازارارزوووهمه چیزارزان میشودوهمه ناارامی هاخاموش میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
دقیقااعتراضات علتش اقتصادی است گرونی ارزوووکالاهای مصرفی که ناخواسته به قیمت ارزگره خورده شده اندباعث نارضایتی شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
سلام داداش شما هنوز متوجه نشدید که برای تروریست ها اصلا مشکل بحث اقتصاد و حجاب نیست؟؟؟
اغتشاشات با اعتراضات قانونی خیلی فرق دارد...کمی تفکر بیشتر بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
يه عده ازين گنده لات هاي سيبيلو هيكلي موتور سوار بودن ميومدن جلو مغازه ها صبح ها كه ميخواستيم بازكنيم ميگفتن "مغازه باز اتيش ميزنيم" هيچي حالا ما هم از يه طرف ميترسيديم اينا بزنن اتيش بزنن از يه طرف هم صاحب مغازه تا قرون اخر اجارشو ازمون ميگيره نميدونم چه كنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
متاسفم که هیچوقت دنبال راه درمان نیستید فقط میخواید صورت مساله رو پاک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
عجب
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۰:۰۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جناب اژه ای،با زبان تهدید نباید وارعاب با مردم حرف نزنید،شما چرا دنبال مسولان بوجود آورنده وضع موجود نیستید،چرا انها را مجازات نمیکنید؟کسانی هستن با رابطه به پست رسیدن والان دارن مردم را زجر میدهند وبانی مشکلات معیشتی ووضع موجود در کشور هستند،لطفا اونها را مواخذه کن نه مردم بدبخت بینوا را،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
آقای اژه ای مردانه تمام اختلاس گرانی که به زندان محکوم شده اندرااموال خودواطرافیان شان رامصادره وهمه شان راتجدیدمحاکمه واعدام کنیددل مردم شادشده وآبی است برروی آتش اغتشاشات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
بزرگترین تهدید کننده بازریا کاهش شدید توان خرید مردمه شناسایی و دستگیرش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
به حرف و مشکلات مردم گوش کنید با این رویّه اعتمادی که بین مردم و دولت هست به تدریج از بین خواهد رفت بجای حل مسئله صورت مسئله را پاک نکنید بفکر مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
اگراول جدی گرفته بودید الان دیگه تعدادمحدوداغتشاشگرکثیف به خودشون اجازه نمیداندهرروزبه عناوین مختلف برای مردم مزاحمت ایجادکنندبایدامان ازشون بریدوخفه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
یک جو انصاف داشته باش چرا راننده کامیون و مغازه داری که برای نون زن و بچه اش داره تلاش میکنه را تهدید و مجبور میکنی به اعتصاب... آخه با چه قیمتی، وطن فروشی و مزدوری میکنی برای اونهائی که اونور آب دارن صفا میکنن و ما ها را میخوان بندازن به جون هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
خائنان فضای مجازی را برکنار و محاکمه و مجازات کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
نقطه قوت نظام اقتدار قوه قضاییه است.
در اعتراضات انگلیس قضات انگلیسی به صورت سه شیفت رای صادر وهر تخلف را با رای قضای محکوم کردند وپابه گذار آرامش در کشورشان شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جوانانی که این روزها و شبها (اعم از پسر ک دختر) , با دشمنان مردم و کشور ایران اسلامی , همراهی میکنند و با پیروی از اونها , امنیت و آرامش عمومی را بهم میریزند و اموال عمومی و خصوصی مردم را آتش میزنند و خراب میکنند و میکشند و ..... اینها فرزندان این کشور نیستند و مشتی اراذل و اوباش ولگرد هستند که بجای تفکر صحیح و عاقلانه و بکارگیری استعداد و انرژی خود در راه سازندگی وطن و آینده خودشان , به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه و وطن فروشی , روی آورده و آلت دست و ملعبه دشمنان قسم خورده ملت و بیگانگان و خائنان خارج نشینی شده اند که دنبال منافع شخصی خوشان هستند و ذره ای به حال ایران و ایرانی و حتی خود این جوانان اغتشاش گر , دلسوزی ندارند و اگر به فرض محال , مسلط شوند , ابتدا خود همین وطن فروشان را سر به نیست میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
دمت گرم
Belgium
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
تا یه تجمع کوچیکی میشه سرعت عمل داشته باشید سریع جمش کنید
روزایی که فراخوان میدن نیردهای پلیس بریزه توو خیابون
ببینم دیگه جرات میکنن اغتشاش کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
باید تمام تهدید کنندگان را اعدام کنند تا درس عبرتی برای اوباش های ولگرد شود
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۱۸:۴۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
حبس ابد و اعدام شوند
قرار نیست عده ایی بی ودر و مادر این کشور را مورد تاخت و تاز قرار دهند مگه اینجا جنگله
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۸:۴۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
درود آفرین
غلط میکنند این کشور عزیز و پاک و آرامش مردمش را بهم بزنند مگه اینکه ما مرده باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
ریاست محترم قوه قضائی آقای تاج با قرارداد آنچنانی که با ویلموتس بست کشور را دچار ضرر و زیان چطور نه تنها بازخواست نشد بلکه مجددا به فدراسیون برگشت آیا اینها همه گاوبندی بوده بنده بعنوان یک ایرانی خواستار پی گیری هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
بازاریان و کسبه باید متحد بشن و در صورت مشاهده این افراد با سنـــگ و چوب تا میتونن اونها رو بزنند.سکوت کنند وضعیت همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
اگر اینقدر مماشات با چاقو کش و هفتیرکش نمی کردین قطعا تعداد شهدای بسیج و انتظامی و سپاه کمتر بود با کلی زحمت بعد از دستگیری طرف تا میگه عرق خوردم جو گیر اینستاگرام شدم با یک تعهد آزادش میکنی در حالیکه این شگرد آموزشی به آنهاست قوه قضاییه در خونهای ریخته شده مظلوم مقصر است
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۱۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
چشم.ولی از قیمت و هزینه ی قطعات ماشین الات سنگین خبر دارید؟گرونی به کنار بعضی قطعات کمیاب شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
خبر مربوط به کودک پروانه ای مشکل داره باز نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
آنها به اعدام محکوم کن چه کوچک و بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
یک سر به شهرک بوعلی در منطقه دو شهر تهران بزنید. هر شب اغتشاشگران با توهین، مردم را تهدید به وضعیت قرمز جنگی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
زایل 2 روز سرد شده کپسول گاز گیر نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جناب آقای اژه ای دولت پس از گذشت بیش از یک سال پاداش بازنشستگان فرهنگی را پرداخت نمی کند لطفا به عنوان مدعی العموم به این مورد ورود کنید ومطالبه گر حقوق پایمال شده این قشر از دولت باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
از مماشات با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی مشخص نیست می خواهیم به کجا برسیم،چه چیزی را ثابت کنیم و یا از چه چیزی جلوگیری کنیم. الان دیگر بحث اعتراض کسانی که کلیات نظام را قبول دارند مطرح نیست؛ کسانی که در کف خیابان به ارعاب و کشتار و تخریب دست می زنند در مقابل نظام قرار دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
با گرانی ها اختلاس ها یقه سفید ها امضا طلایی ها دروغگو ها شعار های پوچ انتخاباتی دزد های بیتالمال نجومی بگیر ها اشد برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۱۶:۱۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
از قوه قضایی عاجزانه درحواست داریم قاتلین را زودتر و درمحل جنایت به دار مجازات آویزان کنن
دومین درخواست این هستش با علی دایی برخوردقانونی بشود ،مال واموال ایشون مصادره بشه
آخرین اخبار