رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: استکبار جهانی با همکاری صهیونیسم برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در جهت ایراد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی تهیه و تدوین کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به خیز همه‌جانبه دشمنان برای نابودی ایران اسلامی گفت: استکبار جهانی با همکاری صهیونیسم برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در جهت ایراد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی تهیه و تدوین کرده‌اند و بودجه‌های کلانی را در جهت تحقق این برنامه‌ها تدارک دیده‌اند تا مردم را مایوس و ناامید کنند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی چیزی جـز خود مردم نیست، اذعان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از متن مردم، برای مردم و در خدمت مردم است و دشمن امروز نه تنها در مقابل حاکمیت بلکه در مقابل مردم ایران اسلامی ایستاده و درصدد ایجاد چنددستگی و تفرقه در میان مردم است؛ اما مردم عزیز، بابصیرت و هوشمند نسبت به اغراض شوم و نیت‌های پلید دشمنان آگاه شدند و اجازه ندادند که دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.

القاصی بیان کرد: همین گزاره که "همه شهدای قضایای اخیر در کشور از مردم بودند"، مهر تاییدی بر این موضوع است که مهم‌ترین سرمایه و دارایی جمهوری اسلامی، مردم است و همین مردم اجازه نمی‌دهند که احدی به وحدت ملی، انسجام کشور و امنیت جامعه کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه در شرایط بمباران افکار عمومی که به‌واسطه امپراتوری رسانه‌ای غرب و مرتبطین با آن‌ها صورت می‌گیرد، داشتن روحیه انقلابی و خستگی‌ناپذیر بسیار مهم و موثر است، گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها در فرمایشات اخیر خود توطئه‌ها و اهداف پلید دشمنان را برملا و تبیین کردند و بر همین اساس، مسیر برای همگان روشن و مشخص است.

وی اذعان کرد: برای انجام امورات مردم باید گوش شنوا داشت و در همین راستا به همه همکاران توصیه شده است تا با شخصی که به دادگستری مراجعه می‌کند، با صبر، حوصله و گوش شنوا پاسخگویی شود و حرمت او حفظ گردد؛ چرا که هیچ عبادتی بالاتر از این نیست که انسان بدون ادعا، تکبر و با خلوص نیت در خدمت مردم و مراجعان به دستگاه قضایی باشد.

القاصی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برخورد با فساد و صیانت از سلامت اداری به‌عنوان یکی از سیاست‌های مهم و کلان عدلیه در دوره «تحول و تعالی» تاکید کرد و در عین حال این مهم را مطالبه به‌حق مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از دستگاه قضایی دانست که باید به آن جامه عمل پوشانده شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد: برخورد با مفسدین، متعرضان به بیت‌المال و اشخاصی که به اعتماد مردم خیانت می‌کنند، باید بدون مسامحه و در چارچوب قوانین و مقررات مورد بازخواست قرار گیرند و محاکمه و مجازات شوند.
وی با اشاره به اینکه کسی که با سواستفاده از مسئولیت و جایگاه خود به اعتماد مردم آسیب می‌زند و به بیت‌المال دست‌درازی می‌کند، باید بدون اغماض و با رعایت موازین قانونی در کوتاه‌ترین زمان مجازات شود، عنوان کرد: رویکرد دستگاه قضایی در دوره «تحول و تعالی» این است که این نوع از پرونده‌ها به‌صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد و این سیاست با جدیت دنبال خواهد شد.

القاصی در ادامه با تقدیر از اقدامات بازیار به‌عنوان رئیس دادگستری سابق شهرستان قدس در حوزه تکریم مراجعان و کاهش اطاله دادرسی گفت: از آقای حسینی که از این به بعد توفیق خدمت به‌عنوان رئیس دادگستری این شهرستان را دارند، خواسته می‌شود مساله تکریم مراجعان را کمافی‌السابق و با کیفیتی بهتر از قبل مورد پیگیری قرار دهند و امورات مراجعان را در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسانند.

رئیس کل دادگستری استان تهران بر اینکه هدف‌گذاری مجموعه قضایی استان تهران بر رسیدگی به‌روز به پرونده‌های قضایی است، تاکید کرد و در عین حال اظهار داشت: از تعامل با سایر دستگاه‌ها و نهادها در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت ارائه خدمت شایسته به مردم نباید غافل شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تشریح بیشترین عناوین مجرمانه در شهرستان قدس گفت: حتما با برنامه‌ریزی و تعامل می‌توان این جرایم را کاهش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار