مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی تفاهم نامه‌ای که در حال انعقاد با سازمان تاکسیرانی است، مددجویان کمیته امداد می‌توانند از تسهیلات خرید تاکسی برخوردار شوند.

ناصر ظاهری مدیر کل کمیته امداد استان در دیدار با رئیس سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: کمیته امداد در نظر دارد برای مددجویانی که برای آنان امکان اشتغال از سوی سازمان تاکسیرانی وجود داشته باشد، با بررسی راهکاری‌های عملی و انعقاد تفاهم نامه‌ای وام خرید تاکسی اعطا کند.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات شامل رانندگان تاکسی که هم اکنون در این شغل فعالیت دارند و توان نوسازی تاکسی خویش را ندارند نیز می‌گردد. بدین نحو که سازمان تاکسیرانی با بررسی وضعیت مالی رانندگان که به دلایل مشکلات اقتصادی قادر به نوسازی تاکسی نیستند و تاکسی کنونی آنان مستهلک شده، با معرفی به کمیته امداد می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار گردند.

ظاهری در بخشی از سخنان خود بیان کرد: این طرح به عنوان پایلوت در استان قزوین اجرایی می‌شود و در صورت موفق بودن، طرح به شکل فراگیرکشوری انجام خواهد پذیرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین افزود:همکاری‌های این دو سازمان در مسیر خدمت به نیازمندان منوط به پرداخت تسهیلات خرید و نوسازی تاکسی نمی‌باشد بلکه زمینه همکاری‌های مشترک در زمینه تامین معیشت، طرح اکرام ایتام و ایجاد مرکز نیکوکاری در تاکسیرانی از جمله مواردی است که بین کمیته امداد و تاکسیرانی انجام خواهد شد.

وی تصیرح کرد: ۷۰ درصد منابع کمیته امداد از محل کمک‌های مردمی تامین می‌گردد و این نشان از آن دارد که مردم شریف و ولایتمدار استان، یار و یاور کمیته امداد در یاری رساندن به، ولی نعمتان جامعه هستند و این نهاد همیشه قدردان کمک‌های خالصانه خیرین و نیکوکاران می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.