وزیر آموزش و پرورش گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش استفاده کنیم.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، گفت: در آموزش و پرورش مهم انجام دادن تکلیف به خوبی است، اعتقاد دارم این مجموعه باید علمی و سرشار از تجربه اداره شود.

نوری ادامه داد: بخش مهمی از فعاليت های آموزش و پرورش به معاونان برنامه ريزی مرتبط است تا ساز و كار فعاليت ها را به درستی تنظيم کنند و یک آرایش درست و منطقی داشته باشیم تا همکارانمان بتوانند به راحتی در فضای مهيا شده به انجام فعاليت بپردازند.

وزیرآموزش و پرورش اظهارکرد: در نظام آموزش و پرورش کشور باید به بهره ‎وری توجه کنیم و اثربخشی کارهایمان را دریابیم. بهره ‎وری؛ کارایی و اثربخشی را شامل می ‎شود، باید به آن توجه کرد و متولی و تنظیم گر این امر شما معاونان هستید.

وی در ادامه عنوان کرد: لازم است از همه ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش مانند ظرفیت معلمان، بازنشستگان و پیشکسوتان، اوليا و دانش آموزان استفاده کنیم و به مطالبات آنان توجه ویژه داشته باشیم.

نوری گفت: باید بر روی حکمرانی خوب و موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات بيشتر كار كنيم و فعاليت ‎هايمان را در بسترهای نوين انجام دهيم. همچنين مشارکت دادن بخش‎هاي عمومی و خصوصی نیزکاری است که باید معاونان برنامه ریزی و توسعه منابع انجام دهند.

وزیر آموزش و پرورش بر نقش موثر خیرین در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع تاکید کرد و گفت: از مردم و دانشگاهیان برای انجام کارها کمک بخواهید و با ایجاد یک شبکه و راه اندازی یک نظام شبکه‎ای، کارها را پیش ببرید.

وی ادامه داد: درموضوع مسکن و بیمه فرهنگیان اقدامات خوبی انجام دهید ما نیز از اينگونه اقدامات پشتیبانی و حمایت می‎کنیم و پروژه‎های نیمه تمام را با مشارکت تمام کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار