خسروی گفت: برقراری ارتباط مطلوب و موثر میان دانشگاه و دانشجو منجر به افزایش تعامل میان این دو قشر می‌شود.

محمود خسروی اظهار داشت: در حال حاضر ۷۷ عضو هیئت علمی، ۱۳۰ کارمند در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: همچنین هم اکنون هفت هزار و ۲۰۰ دانشجو در این دانشگاه به تحصیل می‌پردازند.


بیشتر بخوانید


خسروی تبدیل وضعیت نیروها، تجهیز سیستم‌های الکترونیکی دانشگاه و مراکز رشد و بهسازی و بازسازی واحدهای فرسوده دانشگاه پیام نور استان را ضروری دانست و اضافه کرد: اگر این موارد در اسرع وقت برطرف شود دانشگاه پویایی را خواهیم داشت.

وی گفت: در شرایط حساس کنونی که کشور با چالش‌های اقتصادی رو به رو است، دانشگاه پیام نور، ایجاد اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان را وظیفه خود می‌داند و در این راستا گام بر می‌دارد.

خسروی با اشاره به نیمه حضوری و الکترونیکی بودن کلاس‌های دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: این شیوه آموزشی در شبکه‌ای متصل و گسترده، محتوایی با کیفیت و یکسان را به کل کشور ارائه می‌کند و از این جهت فرقی نمی‌کند که دانشجو در تهران باشد یا در یک منطقه محروم و این نشان می‌دهد که دانشگاه پیام نور توانسته عدالت آموزشی را در سراسر کشور برقرار کند.

وی بیان کرد: این شیوه آموزشی همچنین به دانشجویان این امکان را می‌دهد که بتوانند در کنار تحصیل بی دغدغه شغلی داشته باشند و یا شاغلین در کنار کار به تحصیل خود ادامه دهند.

خسروی شهریه دانشگاه پیام نور را یک سوم دیگر دانشگاه‌های شهریه بگیر دانست و ادامه داد: ۹۰ درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور از قشر متوسط هستند و این دانشگاه همواره به حداقل افزایش شهریه اکتفا کرده است تا امکان تحصیل برای همگان وجود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار